يا اباعبدالله(ع) رفته قنداقه ات به عرش امشب فطرس از مقدمت شده خوشحال نخ قنداقه ات شفاي ملك ت

يا اباعبدالله(ع) رفته قنداقه ات به عرش امشب فطرس از مقدمت شده خوشحال نخ قنداقه ات شفاي ملك ت

يا اباعبدالله(ع) رفته قنداقه ات به عرش امشب فطرس از مقدمت شده خوشحال نخ قنداقه ات شفاي ملك ت

يا اباعبدالله(ع) رفته قنداقه ات به عرش امشب فطرس از مقدمت شده خوشحال نخ قنداقه ات شفاي ملك ت

يا اباعبدالله(ع) رفته قنداقه ات به عرش امشب فطرس از مقدمت شده خوشحال نخ قنداقه ات شفاي ملك ت
يا اباعبدالله(ع) رفته قنداقه ات به عرش امشب فطرس از مقدمت شده خوشحال نخ قنداقه ات شفاي ملك ت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا اباعبدالله(ع) رفته قنداقه ات به عرش امشب فطرس از مقدمت شده خوشحال نخ قنداقه ات شفاي ملك ت

    يا اباعبدالله(ع)

رفته قنداقه ات به عرش امشب

فطرس از مقدمت شده خوشحال

نخ قنداقه ات شفاي ملك

تو كجا و كجا ته گودال

***

من براي تولدت ارباب

دوست دارم كه پيرهن بخرم

تو هنوز هم بي كفن هستي؟

بايد امروز يك كفن بخرم

***

گرچه ميلاد توست اما هست

در دلم حرف هاي خواهر تو

لحظه اي كه رسيد در گودال

پيكر انداخت روي پيكر تو

***

گفت من بميرم اي مظلوم

چه كسي منع چاره ات كرده

بي كفن يوسفم در اين صحرا

چه كسي پاره پاره ات كرده

***

پيكرت زير نيزه در گودال

مورد حمله و تهاجم شد

در هياهوي دست و پا زدنت

ناگهان دست و پاي من گم شد

***

بعد تو حمله شد به خيمه كسي

معجر دختر تورا بر داشت

بشكند دستهاي آن كس كه

از محاسن سر تورا بر داشت

(شاعرش را نميشناسم)


تعداد بازديد : 173
جمعه 02 تیر 1391 ساعت: 15:01
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف