من و تصویری از پر و بالت 

من و تصویری از پر و بالت 

من و تصویری از پر و بالت 

من و تصویری از پر و بالت 

من و تصویری از پر و بالت 
من و تصویری از پر و بالت 
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
من و تصویری از پر و بالت 

بسم الله الرحمن الرحیم 

گودال ....

من و تصویری از پر و بالت 

آمدم بر فراز گودالت

فکر تجمیع پیکرت بودم

آمدند اسب ها به پامالت

من به سر میزنم تو بی سر آه

من در این حالت و تو آن حالت 

غارت خیمه ها و اموالت

کو عبا و ردا و کو شالت

این همه زخم نیزه را چه کنم

تو که کشتی مرا به احوالت

بیشتر از هزار و نهصد زخم

تازه ده روز رفته از سالت ....

جعفر ابوالفتحی

http://jafarabolfathi.rozblog.com


تعداد بازديد : 21
دوشنبه 28 خرداد 1403 ساعت: 19:26
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف