گرچه دلم با دیگران در انفصال است

گرچه دلم با دیگران در انفصال است

گرچه دلم با دیگران در انفصال است

گرچه دلم با دیگران در انفصال است

گرچه دلم با دیگران در انفصال است
گرچه دلم با دیگران در انفصال است
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
گرچه دلم با دیگران در انفصال است
مناجاتی سیدالشهدا گریز گودال
 
 
گرچه دلم با دیگران در انفصال است
با او ولی در نقطه ی اوج وصال است
 
اینکه چه شخصی با چه ظرفی ... این مهم نیست
هر کس به دنبالش پیِ فضل و کمال است
 
 هیچ انتظاری جز خداوندی نداریم
از آنکه در شانش فقط جل جلال است
 
از ما چرا ایراد میگیرند مردم
از چشم او گفتیم چون نیکو خصال است
 
هرگز نمی گرییم، از سختی دنیا
گریه فقط بر زاده ی زهرا(س) حلال است
 
این گریه آخر می برد ما را به جنت
این آب دیده بهترین روزی سال است
 
در پیش چشم خواهر خود دست و پا زد
راوی این گفتار در مقتل "هلال" است
 
از داغ او زینب شده دیگر شبیه
پروانه ای که دم به دم در اشتعال است
 
یادت میاید بارها با حال زارم
گفتم که ماندن بی تو در دنیا "محال" است؟
 
هر جا رَوی من هم میایم با تو آنجا
از تو جدا بودن همانند "خیال" است
 
حالا تو بی من رفته ای زیر سم اسب؟
من هیچ ... پاشو مادرت آشفته حال است
 
با افتخار از مو بلندت کرده انگار
آنچه میان دست خود دارد مدال است
 
بی سر رها شد از چه جسمت بین گودال
دنیا هزاران سال زیر این سوال است
 
هر چه لگد خوردم فدا یک تار مویت
من گریه ام از گریه ی طفل سه ساله است
 
 
 
جعفر ابوالفتحی
 
 
 
منبع:
Jafarabolfathi.rozblog.com

تعداد بازديد : 1031
یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:28
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط نعیم امینی در تاریخ 1396/03/23 و 15:38 دقیقه ارسال شده است

نعیم امینی

لطف کسی شبیه علی جان تمام نیست
لطف کسی شبیه علی جان مدام نیست

در پیشگاه حضرت حیدر برای ما
بالاتر از مقام گدایی مقام نیست

بابای مهربان و امام و چراغ دین
در حق نوکران خودش او کدام نیست؟

بعد از فراق فاطمه اش روز خوش ندید
جز چاه با علی احدی هم کلام نیست

گیرم که زخم فرق علی التیام یافت
هجران یاسِ سوخته را التیام نیست

از کوچه های کوفه پدر را به خانه برد
دل خون تر از امام حسن هیچ امام نیست

با هم برای غربت زینب گریستند
از کوچه رد شدند... کسی پشت بام نیست

خاکستر و نگاه حرامی و کعب نی
جای عقیله در وسط ازدحام نیست

کوفه هر آنچه داشت حراجی دگر نداشت
کوفه به هیچ وجه به سختی شام نیست

مرضیه نعیم امینی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف