بهترين فيض را به من دادند به سوالم جواب لن دادند عاشقان وصال تو اول به مکافاتِ عشق تن دادند روز، ت

بهترين فيض را به من دادند به سوالم جواب لن دادند عاشقان وصال تو اول به مکافاتِ عشق تن دادند روز، ت

بهترين فيض را به من دادند به سوالم جواب لن دادند عاشقان وصال تو اول به مکافاتِ عشق تن دادند روز، ت

بهترين فيض را به من دادند به سوالم جواب لن دادند عاشقان وصال تو اول به مکافاتِ عشق تن دادند روز، ت

بهترين فيض را به من دادند به سوالم جواب لن دادند عاشقان وصال تو اول به مکافاتِ عشق تن دادند روز، ت
بهترين فيض را به من دادند به سوالم جواب لن دادند عاشقان وصال تو اول به مکافاتِ عشق تن دادند روز، ت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
بهترين فيض را به من دادند به سوالم جواب لن دادند عاشقان وصال تو اول به مکافاتِ عشق تن دادند روز، ت

بهترين فيض را به من دادند

به سوالم جواب لن دادند

عاشقان وصال تو اول

به مکافاتِ عشق تن دادند

روز، تحصيل ساختن کردم

شب که شد درس سوختن دادند

هجر تلخ است، از همين تلخي ست

خواب شيرين به کوهکن دادند

يوسف من! به دست اين يعقوب

جاى پيراهنت کفن دادند

عاشقان وقت خمسِ دل دادن

پنج پنجم به پنج تن دادند

ما که آواره ايم و دربدريم

اشتباها به ما وطن دادند

ما مرتب اگر چه در نزديم

اين کريمان مرتباً دادند

به همه زر ولى به من کشکول

از همه بيشتر به من دادند

کربلاى حسين رفتن را

از سرسفره حسن دادند

***

بچه ها راحتند با عمه

کار را دست شيرزن دادند

چادر پاره را به نيزه زدند

نيزه اى هم به پيرهن دادند

کربلا مي برد مرا؟...ديدم...

...به سوالم جواب لن دادند

علي اكبر لطيفيان‌

 


تعداد بازديد : 133
یکشنبه 23 آذر 1393 ساعت: 7:49
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف