مناجات با خدا ز عقده های دل من گره گشایی کن دوباره آمدم ای میزبان عطایی کن بهار توبه و غفران رسی

مناجات با خدا ز عقده های دل من گره گشایی کن دوباره آمدم ای میزبان عطایی کن بهار توبه و غفران رسی

مناجات با خدا ز عقده های دل من گره گشایی کن دوباره آمدم ای میزبان عطایی کن بهار توبه و غفران رسی

مناجات با خدا ز عقده های دل من گره گشایی کن دوباره آمدم ای میزبان عطایی کن بهار توبه و غفران رسی

مناجات با خدا ز عقده های دل من گره گشایی کن دوباره آمدم ای میزبان عطایی کن بهار توبه و غفران رسی
مناجات با خدا ز عقده های دل من گره گشایی کن دوباره آمدم ای میزبان عطایی کن بهار توبه و غفران رسی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مناجات با خدا ز عقده های دل من گره گشایی کن دوباره آمدم ای میزبان عطایی کن بهار توبه و غفران رسی

مناجات با خدا


ز عقده های دل من گره گشایی کن

دوباره آمدم ای میزبان عطایی کن

بهار توبه و غفران رسید الهی شکر

به بنده ها نظر از عفو کبریایی کن

بهانه جور نمودی که بر درت آیم

بر آشنای همه ساله همنوایی کن

سفارش ملک داعی است در این ماه

هر آنچه هستی از این در فقط گدایی کن

بیا و راضی از این عبد بی سر و پا باش

بیا و روزی ما را امام رضایی کن

به خاطر گل روی حسین هم که شده

به عبد عاصی خود باز هم خدایی کن

بدون روضه مناجات بی اثر باشد

نصیب ما، سحری رزق کربلایی کن

سحر، نوای امام غریب می آید

که بر مشام دلم عطر سیب می آید


تعداد بازديد : 179
یکشنبه 08 مرداد 1391 ساعت: 1:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف