یا زهرا (سلام الله علیها) نام ما را بگذارید غلام زهرا (س) دلمان را بنویسید به نام زهرا (س) روزی چشم من و توست به دست مادر شکر حق روزی ماهاست طع

یا زهرا (سلام الله علیها) نام ما را بگذارید غلام زهرا (س) دلمان را بنویسید به نام زهرا (س) روزی چشم من و توست به دست مادر شکر حق روزی ماهاست طع

یا زهرا (سلام الله علیها) نام ما را بگذارید غلام زهرا (س) دلمان را بنویسید به نام زهرا (س) روزی چشم من و توست به دست مادر شکر حق روزی ماهاست طع

یا زهرا (سلام الله علیها) نام ما را بگذارید غلام زهرا (س) دلمان را بنویسید به نام زهرا (س) روزی چشم من و توست به دست مادر شکر حق روزی ماهاست طع

یا زهرا (سلام الله علیها) نام ما را بگذارید غلام زهرا (س) دلمان را بنویسید به نام زهرا (س) روزی چشم من و توست به دست مادر شکر حق روزی ماهاست طع
یا زهرا (سلام الله علیها) نام ما را بگذارید غلام زهرا (س) دلمان را بنویسید به نام زهرا (س) روزی چشم من و توست به دست مادر شکر حق روزی ماهاست طع
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا زهرا (سلام الله علیها) نام ما را بگذارید غلام زهرا (س) دلمان را بنویسید به نام زهرا (س) روزی چشم من و توست به دست مادر شکر حق روزی ماهاست طع

یا زهرا (سلام الله علیها)

نام ما را بگذارید غلام زهرا (س)

دلمان را بنویسید به نام زهرا  (س)

روزی چشم من و توست به دست مادر

شکر حق روزی ماهاست طعام زهرا  (س)

وسط روضه چه با عاطفه او صیدم کرد

شکر حق قلب من افتاد به دام زهرا  (س)

مادری کرد برای پدرش هجده سال

فاطمه ، ام ابیهاست ، مقام زهرا   (س)

با غلاف آمد و با خشم به پهلویش زد ...

ناظر این جَرَیان بود ، امام زهرا  (س)

وقت خوردن به زمین نام علی ذکرش بود...

یا علی بود فقط تکیه کلام زهرا ... (س)

"جعفر" ای کاش سلامش بدهی تا فردا

بشنوی در وسط قبر، سلام زهرا  (س)

 

سروده جعفر ابوالفتحی


تعداد بازديد : 79
سه شنبه 05 فروردین 1393 ساعت: 16:14
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف