»» به جهان خرّم از آنم به جهان خرم از آنم که تو دلدار منی یار و دلدار من و مونس و غمخوار منی پرده

»» به جهان خرّم از آنم به جهان خرم از آنم که تو دلدار منی یار و دلدار من و مونس و غمخوار منی پرده

»» به جهان خرّم از آنم به جهان خرم از آنم که تو دلدار منی یار و دلدار من و مونس و غمخوار منی پرده

»» به جهان خرّم از آنم به جهان خرم از آنم که تو دلدار منی یار و دلدار من و مونس و غمخوار منی پرده

»» به جهان خرّم از آنم به جهان خرم از آنم که تو دلدار منی یار و دلدار من و مونس و غمخوار منی پرده
»» به جهان خرّم از آنم به جهان خرم از آنم که تو دلدار منی یار و دلدار من و مونس و غمخوار منی پرده
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
»» به جهان خرّم از آنم به جهان خرم از آنم که تو دلدار منی یار و دلدار من و مونس و غمخوار منی پرده
»» به جهان خرّم از آنم

به جهان خرم از آنم که تو دلدار منی
یار و دلدار من و مونس و غمخوار منی


پرده ی غیبت اگر مانع دیدار تو شد
بی گمان در همه دم ناظر کردار منی


سعیم این است که دوری کنم از صحبت لغو
آخر ای جان جهان سامع گفتار منی


دانم ای دوست که دانی همه اسرار جهان
یار دیرین من و محرم اسرار منی


مشکلی نیست که با دست تو آسان نشود
مشکلی نیست مرا تا تو مددکار منی


غم بی یاوری و غصه تنها بودن
به فنا رفت چو فهمید که تو یار منی


کار من بود جفا کاری و کار تو وفا من جفا کار تو امّا تو وفا دار منی


یوسف حسنی و بازار فروشت اینجاعجب این است چرا پس تو خریدار منی؟


تعداد بازديد : 183
پنجشنبه 17 فروردین 1391 ساعت: 15:44
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف