غــــــــــــــــــــــــــــــریبم و کوفه شده، عید قربان من گــــــــــــــــــــــــــــــــواه غ

غــــــــــــــــــــــــــــــریبم و کوفه شده، عید قربان من گــــــــــــــــــــــــــــــــواه غ

غــــــــــــــــــــــــــــــریبم و کوفه شده، عید قربان من گــــــــــــــــــــــــــــــــواه غ

غــــــــــــــــــــــــــــــریبم و کوفه شده، عید قربان من گــــــــــــــــــــــــــــــــواه غ

غــــــــــــــــــــــــــــــریبم و کوفه شده، عید قربان من گــــــــــــــــــــــــــــــــواه غ
غــــــــــــــــــــــــــــــریبم و کوفه شده، عید قربان من گــــــــــــــــــــــــــــــــواه غ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
غــــــــــــــــــــــــــــــریبم و کوفه شده، عید قربان من گــــــــــــــــــــــــــــــــواه غ

غــــــــــــــــــــــــــــــریبم و کوفه شده، عید قربان من

گــــــــــــــــــــــــــــــــواه غربتم بود، کام عطشان من

ای حبیبم حسین، من غریبم حسین، یا حسین، یا حسین

دلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداۀ عشق تو و مبتلای توام

تــــــــــــــــــــــــــوئی خلیل و من ذبیح، در منای توام

ای حبیبم حسین، من غریبم حسین، یا حسین، یا حسین

آیــــــــــــــــد ز هر سو بر سرم، سنگ و تیر و سنان

از مــــــــــــــــــــــــن پذیرایی کنند، این چنین کوفیان

ای حبیبم حسین، من غریبم حسین، یا حسین، یا حسین

از بـــــــــــــــــــــــام قصر کوفه من، بر تو گویم سلام

در ایـــــــــــــــــــــــــــن وداع آخرین، بر تو دارم پیام

ای حبیبم حسین، من غریبم حسین، یا حسین، یا حسین

 

[محمد نعیمی]


تعداد بازديد : 253
دوشنبه 07 فروردین 1391 ساعت: 12:28
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف