کربلا میخونمه کربلا ایمونمه کربلا یه جا واسه این دل دیوونمه به من از بهشت نگو کربلا بهشتمه تربت ک

کربلا میخونمه کربلا ایمونمه کربلا یه جا واسه این دل دیوونمه به من از بهشت نگو کربلا بهشتمه تربت ک

کربلا میخونمه کربلا ایمونمه کربلا یه جا واسه این دل دیوونمه به من از بهشت نگو کربلا بهشتمه تربت ک

کربلا میخونمه کربلا ایمونمه کربلا یه جا واسه این دل دیوونمه به من از بهشت نگو کربلا بهشتمه تربت ک

کربلا میخونمه کربلا ایمونمه کربلا یه جا واسه این دل دیوونمه به من از بهشت نگو کربلا بهشتمه تربت ک
کربلا میخونمه کربلا ایمونمه کربلا یه جا واسه این دل دیوونمه به من از بهشت نگو کربلا بهشتمه تربت ک
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کربلا میخونمه کربلا ایمونمه کربلا یه جا واسه این دل دیوونمه به من از بهشت نگو کربلا بهشتمه تربت ک

کربلا میخونمه کربلا ایمونمه

کربلا یه جا واسه این دل دیوونمه

به من از بهشت نگو کربلا بهشتمه

تربت کرب و بلا تو گل و سرشتمه

جای پای عشقمه همه دنیای منه

واسه دیدنشه اگه قلبم می زنه

پای نخلای حسین توی بین الحرمین

بریم و بخونیم از پادشاه عالمین

به من از حسین بگو که حسین دین منه

کربلا خونه این دل غمگین منه

یه طرف ارباب و یه طرف امیرشه

یه طرف یه شاه و یه طرف وزیرشه

کربلا چه شهریه داره غوغا می کنه

شب جمعه خودشو فرش زهرا می کنه

به من از بهشت نگو کربلا بهشتمه

تربت کرب و بلا تو گل و سرشتمه

کربلا میخونمه کربلا ایمونمه

کربلا یه جا واسه این دل دیوونمه

به من از حسین بگو که حسین دین منه

کربلا خونه این دل غمگین منه


تعداد بازديد : 637
شنبه 05 فروردین 1391 ساعت: 16:48
نویسنده:
نظرات(0)
  • دسته بندی :
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف