سعید بیابانکی امام زمان(عج)-مناجات گرفته بوی تو را خلوت خزانی من کجایی؟ ای گل شب‏بوی بی‏نشانی

سعید بیابانکی امام زمان(عج)-مناجات گرفته بوی تو را خلوت خزانی من کجایی؟ ای گل شب‏بوی بی‏نشانی

سعید بیابانکی امام زمان(عج)-مناجات گرفته بوی تو را خلوت خزانی من کجایی؟ ای گل شب‏بوی بی‏نشانی

سعید بیابانکی امام زمان(عج)-مناجات گرفته بوی تو را خلوت خزانی من کجایی؟ ای گل شب‏بوی بی‏نشانی

سعید بیابانکی امام زمان(عج)-مناجات گرفته بوی تو را خلوت خزانی من کجایی؟ ای گل شب‏بوی بی‏نشانی
سعید بیابانکی امام زمان(عج)-مناجات گرفته بوی تو را خلوت خزانی من کجایی؟ ای گل شب‏بوی بی‏نشانی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سعید بیابانکی امام زمان(عج)-مناجات گرفته بوی تو را خلوت خزانی من کجایی؟ ای گل شب‏بوی بی‏نشانی

امام زمان(عج)-مناجات

 

گرفته بوی تو را خلوت خزانی من

کجایی؟ ای گل شب‏بوی بی‏نشانی من!

غزل برای تو سر می‏برم عزیزترین!

اگر شبانه بیایی به میهمانی من

چنین که بوی تنت در رواق‏ها جاری است

چگونه گل نکند بغض جمکرانی من؟!

عجب حکایت تلخی است نا امید شدن

شما کجا و من و چادر شبانی من؟!

درین تغزل کوچک سرودمت ای خوب!

خدا کند که بخندی به ناتوانی من

به پای‏بوس تو، آیینه دست‏چین کردم

کجایی؟ ای گل شب‏بوی بی‏نشانی من!




تعداد بازديد : 427
یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت: 19:02
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف