ای انیس درد مندان یا علی ای پناه بی پناهان یا علی جان من ای روح

ای انیس درد مندان یا علی ای پناه بی پناهان یا علی جان من ای روح

ای انیس درد مندان یا علی ای پناه بی پناهان یا علی جان من ای روح

ای انیس درد مندان یا علی ای پناه بی پناهان یا علی جان من ای روح

ای انیس درد مندان یا علی ای پناه بی پناهان یا علی جان من ای روح
ای انیس درد مندان یا علی ای پناه بی پناهان یا علی جان من ای روح
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای انیس درد مندان یا علی ای پناه بی پناهان یا علی جان من ای روح

ای انیس درد مندان یا علی                                    ای پناه بی پناهان یا علی

جان من ای روح ایمان علی                                    جان من بادا فدایت یا علی

یک نظر بنمادم جان دادنم                                      خانه ی تاریک قبرم یا علی

گر بپرسند از من نامه سیاه                                         از خدا و از کتابم یا علی

از رسول و جانشینانش همه                                   یاریم کن جان احمد یا علی

گر بیایند بو کنند اعضای من                                    مهر تو در سینه دارم یا علی
تعداد بازديد : 635
پنجشنبه 25 اسفند 1390 ساعت: 12:03
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف