قد ایوان تو را دیدم مودب تر شدم چشمکی زد تا ضریحت ناگهان لب تر شدم

قد ایوان تو را دیدم مودب تر شدم چشمکی زد تا ضریحت ناگهان لب تر شدم

قد ایوان تو را دیدم مودب تر شدم چشمکی زد تا ضریحت ناگهان لب تر شدم

قد ایوان تو را دیدم مودب تر شدم چشمکی زد تا ضریحت ناگهان لب تر شدم

قد ایوان تو را دیدم مودب تر شدم چشمکی زد تا ضریحت ناگهان لب تر شدم
قد ایوان تو را دیدم مودب تر شدم چشمکی زد تا ضریحت ناگهان لب تر شدم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
قد ایوان تو را دیدم مودب تر شدم چشمکی زد تا ضریحت ناگهان لب تر شدم

یا علی (ع)

 

قد ایوان تو را دیدم مودب تر شدم
چشمکی زد تا ضریحت ناگهان لب تر شدم

برکه زاده برکه ای هستم تو ماه عالمی
شوق دیدارت دلم را برد و هی شب تر شدم

گیسوانم را به پای قنبرت بستم علی
گیسوانم که مرتب شد مرتب تر شدم

خادمان صحن تو لبخندشان دل می برد
خادمانت را که بوسیدم مقرب تر شدم

از رطب های نجف خوردم امانم را برید
انقدر گرما به سرما زد که از تب تر شدم

رب خدا یا رب علی یا رب خدا رب تر علی
عاشق رب که شدم دیوانه ی رب تر شدم

مکه را هم میدهم خاک نجف را میخرم
در قیامت هم فقط نام علی را میبرم

 

علی حسنی

 

کانال تلگرام سایت حرم شاه :

https://telegram.me/harameshah2


تعداد بازديد : 341
چهارشنبه 09 دی 1394 ساعت: 16:29
نویسنده:
نظرات(3)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط مرحوم سید حسن خوشزاد در تاریخ 1394/10/11 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

مرحوم سید حسن خوشزاد

ایات عشق درس دبستان زینب است
عشاق دهر واله و حیران زینب است
ای باغبان غمزده ی دشت کربلا
گودا ل قتلگاه گلستان زینب است
با دختر سه ساله دمی نغمه ساز کن
زیرا رقیه دست به دامان زینب است
سر نشکنم به راه تو کی رسم عاشقیست
مبای عشق پایه ایمان زینب است
هر نهضت بزرگ که یر مشق زندگی است
نوری ز انقلاب درخشان زینب است
دختر نهج البلاغه اهل علم و منطق است
ذوالفقار زنده ی حیدر زبان زینب است
معنی رنگین کمان پرسیدم از استاد گفت
بر فراز نیزه ها رنگین کمان زینب است
کیست زینب رمز احساسات پاک نسل ها
نسل حریت فدای ارمان زینب است
عشق با ساز زمان یک سازمان تشکیل داد
یا حسین گفتن شعار ساز مان زینب است


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف