یا امیرالمومنین(ع) بباید برای مدح علی ذوالکمال بود یا غرق درمیان یم لا یزال بود گویم چه من که محتشم

یا امیرالمومنین(ع) بباید برای مدح علی ذوالکمال بود یا غرق درمیان یم لا یزال بود گویم چه من که محتشم

یا امیرالمومنین(ع) بباید برای مدح علی ذوالکمال بود یا غرق درمیان یم لا یزال بود گویم چه من که محتشم

یا امیرالمومنین(ع) بباید برای مدح علی ذوالکمال بود یا غرق درمیان یم لا یزال بود گویم چه من که محتشم

یا امیرالمومنین(ع) بباید برای مدح علی ذوالکمال بود یا غرق درمیان یم لا یزال بود گویم چه من که محتشم
یا امیرالمومنین(ع) بباید برای مدح علی ذوالکمال بود یا غرق درمیان یم لا یزال بود گویم چه من که محتشم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا امیرالمومنین(ع) بباید برای مدح علی ذوالکمال بود یا غرق درمیان یم لا یزال بود گویم چه من که محتشم

یا امیرالمومنین(ع)



باید برای مدح علی ذوالکمال بود
یا غرق درمیان یم لا یزال بود
گویم چه من که محتشم اتشین سخن
دروصف میم نام علی لال لال بود
ذکرعلی عبادت ذرات عالم است
ذکری که ازبرای خداچون مثال بود
ازفضل اوبس است همینکه به عالمین
زهرا فقط به همسری اش ایده ال بود
دستش که هیچ باغضب چشم قاتل
صدپهلوان چورستمو سهرابو زال بود
ادم به لطف ذکرعلی عفوتام شد
موسی به رمز نام علی دروصال بود
بی شک مسیح هم علوی بود چون یقین
احیای مرده بی دم حیدر محال بود
زیبا ندیده بود زلیخا که یوسفش
یکجا کنارحیدر ما چون بلال بود
درباب وصفتان همه ی عمرمن کم است
باید به قدر یک دوسه قرنی مجال بود
اقا ببخش فهم من از جنت شما
تنها به قدر یک برش سیب کال بود
مدح شما فقط سخن ذات سرمداست
این بندهابه وصف شما قیلو قال بود


محمدجوادحیدری


تعداد بازديد : 69
دوشنبه 11 آبان 1394 ساعت: 15:47
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف