افتاده ای بودم که دستم را گرفتیمانند نوری در دل من پا گرفتیاز آسمان عشق چترت را گشودییکدفعه در قلب ا

افتاده ای بودم که دستم را گرفتیمانند نوری در دل من پا گرفتیاز آسمان عشق چترت را گشودییکدفعه در قلب ا

افتاده ای بودم که دستم را گرفتیمانند نوری در دل من پا گرفتیاز آسمان عشق چترت را گشودییکدفعه در قلب ا

افتاده ای بودم که دستم را گرفتیمانند نوری در دل من پا گرفتیاز آسمان عشق چترت را گشودییکدفعه در قلب ا

افتاده ای بودم که دستم را گرفتیمانند نوری در دل من پا گرفتیاز آسمان عشق چترت را گشودییکدفعه در قلب ا
افتاده ای بودم که دستم را گرفتیمانند نوری در دل من پا گرفتیاز آسمان عشق چترت را گشودییکدفعه در قلب ا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
افتاده ای بودم که دستم را گرفتیمانند نوری در دل من پا گرفتیاز آسمان عشق چترت را گشودییکدفعه در قلب ا

یا صاحب الزمان (عج)

افتاده ای بودم که دستم را گرفتی
مانند نوری در دل من پا گرفتی


از آسمان عشق چترت را گشودی
یکدفعه در قلب اسیرم جا گرفتی


تو وارث جود و سخای حیدر هستی
ارثیه را از حضرت زهرا گرفتی


با گریه روز خویش را شب می کنی آه
این شیوه را از زینب کبری گرفتی


قبل از وجود لوح از لوح دل ما
ضمن تعهد نامه یک امضا گرفتی


یک شب میان خواب دیدم با دو دستت
قلب مرا از دار این دنیا گرفتی


هر کس درختی کاشت ، محصولش ثمر داد
آقا چقدر از نخل ما خرما گرفتی؟


افسوس بعد از قرن ها ای صاحب عصر
تازه میان واژه ها معنا گرفتی


تا که زدی پرسه میان پلک خیسم
نا را از این چشمان نابینا گرفتی


از دیده های تو فقط خونابه دیدم
از چشمهای من فقط دریا گرفتی


تنها نه .... من را هم ببر ....همراه خود کن
امشب کجا آقای من احیا گرفتی


 

جعفر ابوالفتحی


تعداد بازديد : 187
سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 ساعت: 3:58
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف