مولای من... عشق علی دل مرا چو کعبه باصفا کند خوش آن دلی که از علی پلی سوی خدا کند بود همه دلخوشی ام، ل

مولای من... عشق علی دل مرا چو کعبه باصفا کند خوش آن دلی که از علی پلی سوی خدا کند بود همه دلخوشی ام، ل

مولای من... عشق علی دل مرا چو کعبه باصفا کند خوش آن دلی که از علی پلی سوی خدا کند بود همه دلخوشی ام، ل

مولای من... عشق علی دل مرا چو کعبه باصفا کند خوش آن دلی که از علی پلی سوی خدا کند بود همه دلخوشی ام، ل

مولای من... عشق علی دل مرا چو کعبه باصفا کند خوش آن دلی که از علی پلی سوی خدا کند بود همه دلخوشی ام، ل
مولای من... عشق علی دل مرا چو کعبه باصفا کند خوش آن دلی که از علی پلی سوی خدا کند بود همه دلخوشی ام، ل
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مولای من... عشق علی دل مرا چو کعبه باصفا کند خوش آن دلی که از علی پلی سوی خدا کند بود همه دلخوشی ام، ل

مولای من...

عشق علی دل مرا چو کعبه باصفا کند

خوش آن دلی که از علی پلی سوی خدا کند

بود همه دلخوشی ام، لیله قدر وصل او

در آن شبی که مرتضی اجابت دعا کند

دعا کنم به درگهش، که تا ز خیر آگهش

شود ز حال دل خبر، دلم پر از ضیاء کند

عشق خدای لم یزل، ز روی او شد آشکار

عشق علی به هر دلی تجلی خدا کند

قبله ی عالمی شود، دل چو شود سرای او

کعبه ی باصفا شود، چو یاد مرتضی کند

به قلب شیعیان خدا ، نهاده مهر مرتضی

تا که به عشق روی او، قبول عذر ما کند ...

 

مریم جلالوند


تعداد بازديد : 47
چهارشنبه 09 اردیبهشت 1394 ساعت: 10:04
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف