یا علی... یک شمه چهره ات بکند جلوه گر بلند با چشم و لب کنم به سحر آه تر بلند تا برق چشم خویش کشی رو به

یا علی... یک شمه چهره ات بکند جلوه گر بلند با چشم و لب کنم به سحر آه تر بلند تا برق چشم خویش کشی رو به

یا علی... یک شمه چهره ات بکند جلوه گر بلند با چشم و لب کنم به سحر آه تر بلند تا برق چشم خویش کشی رو به

یا علی... یک شمه چهره ات بکند جلوه گر بلند با چشم و لب کنم به سحر آه تر بلند تا برق چشم خویش کشی رو به

یا علی... یک شمه چهره ات بکند جلوه گر بلند با چشم و لب کنم به سحر آه تر بلند تا برق چشم خویش کشی رو به
یا علی... یک شمه چهره ات بکند جلوه گر بلند با چشم و لب کنم به سحر آه تر بلند تا برق چشم خویش کشی رو به
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
یا علی... یک شمه چهره ات بکند جلوه گر بلند با چشم و لب کنم به سحر آه تر بلند تا برق چشم خویش کشی رو به

یا علی...

یک شمه چهره ات بکند جلوه گر بلند

با چشم و لب کنم به سحر آه تر بلند

تا برق چشم خویش کشی رو به آسمان

خورشید را ز شوق کنی هر سحر بلند...

مصحف؛به صفحه صفحه ی نطق ات رواج شد

از"قال"توست گشته ز قران اثر بلند

 با بوسه بر ضریح تو نی؛نیشکر شود...

 هم کرده بوسه خواه تو از لب شکر بلند

هر مدح منتسب به تو کوته بود؛به جز...

 رب خواندنت که گشته کمی در نظر بلند

تصویر جلوه ات،اثر از فن تازه ایست

از بعد خلق توست، سخن از هنر بلند...

حتی ز سنگ نام تو بیرون کشیده ام

کردم ز نقش سنگ یمن این خبر بلند

تفضیل ذوالفقار تو بسته ست بر خودت

بی خشم تو نگشته ز آهن خطر بلند

در باب علم،لفط"سلونی"شود علم

کذب ست کرده گر علمش را بشر بلند

انداخت هر چه،طاعفتا سرفراز کرد...

زین رو بود که از همه اعضاست؛سر،بلند...

در سلک ما "طهارت مولود"لازم است

عشقت نگشته از دل هر بی پدر بلند...!

آتش فشانده"آه"کلامت به جان کوه

 بی غم نشد ز سنگ والا شرر بلند

شمشیر دست شمه شیر است،حاصلش

با چرخ تیغ خود کند انگار پر بلند...

مخلوق هر قدر ز مدیحت کشد به عرش؛

الله کرده نام ترا بیشتر بلند...

 

چاوش اکبری


تعداد بازديد : 77
شنبه 29 فروردین 1394 ساعت: 11:12
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف