مهر عشق سجده ی من خاک پای فاطمه است ذره ذره تا ر وپودم مبتلای فاطمه است زاهد از شوق بهشت و شوق ان با

مهر عشق سجده ی من خاک پای فاطمه است ذره ذره تا ر وپودم مبتلای فاطمه است زاهد از شوق بهشت و شوق ان با

مهر عشق سجده ی من خاک پای فاطمه است ذره ذره تا ر وپودم مبتلای فاطمه است زاهد از شوق بهشت و شوق ان با

مهر عشق سجده ی من خاک پای فاطمه است ذره ذره تا ر وپودم مبتلای فاطمه است زاهد از شوق بهشت و شوق ان با

مهر عشق سجده ی من خاک پای فاطمه است ذره ذره تا ر وپودم مبتلای فاطمه است زاهد از شوق بهشت و شوق ان با
مهر عشق سجده ی من خاک پای فاطمه است ذره ذره تا ر وپودم مبتلای فاطمه است زاهد از شوق بهشت و شوق ان با
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مهر عشق سجده ی من خاک پای فاطمه است ذره ذره تا ر وپودم مبتلای فاطمه است زاهد از شوق بهشت و شوق ان با

مهر عشق سجده ی من خاک پای فاطمه است 

ذره ذره تا ر وپودم مبتلای فاطمه است

زاهد از شوق بهشت و شوق ان با من مگو 

جنت فردوس ما بنگر سرای فاطمه است

تا خدا فرمانروای عالم هستی بود 

عالم هستی معطر از صفای فاطمه است

قطره ی اشکش شفا از بهر هر دردی بود 

اب زمزم چون عجین با گریه های فاطمه است

شاعر:حمید کریمی


تعداد بازديد : 99
شنبه 16 اسفند 1393 ساعت: 14:56
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف