باب لهوف ؛ گریه و باب تو سوختن این نعمت است در تب و تاب تو سوختن عالم خراب، حال من از آن خراب تر حق است پای حال خراب تو سوختن از تو به نوکرا

باب لهوف ؛ گریه و باب تو سوختن این نعمت است در تب و تاب تو سوختن عالم خراب، حال من از آن خراب تر حق است پای حال خراب تو سوختن از تو به نوکرا

باب لهوف ؛ گریه و باب تو سوختن این نعمت است در تب و تاب تو سوختن عالم خراب، حال من از آن خراب تر حق است پای حال خراب تو سوختن از تو به نوکرا

باب لهوف ؛ گریه و باب تو سوختن این نعمت است در تب و تاب تو سوختن عالم خراب، حال من از آن خراب تر حق است پای حال خراب تو سوختن از تو به نوکرا

باب لهوف ؛ گریه و باب تو سوختن این نعمت است در تب و تاب تو سوختن عالم خراب، حال من از آن خراب تر حق است پای حال خراب تو سوختن از تو به نوکرا
باب لهوف ؛ گریه و باب تو سوختن این نعمت است در تب و تاب تو سوختن عالم خراب، حال من از آن خراب تر حق است پای حال خراب تو سوختن از تو به نوکرا
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
باب لهوف ؛ گریه و باب تو سوختن این نعمت است در تب و تاب تو سوختن عالم خراب، حال من از آن خراب تر حق است پای حال خراب تو سوختن از تو به نوکرا

باب لهوف ؛ گریه و باب تو سوختن

این نعمت است در تب و تاب تو سوختن

 

عالم خراب، حال من از آن خراب تر

حق است پای حال خراب تو سوختن

 

از تو به نوکران تو معکوس می رسد

مهر تو سایه، کار سحاب تو سوختن

 

هر لحظه ای که آب به لب می زنم سزاست

با روضه های قحطی آب تو سوختن

 

باید که پیر راه تو باشیم و جان دهیم

مثل حبیب پای رکاب تو سوختن

 

یک عمر گریه پای عزای شما کم است

باید برای داغ رباب تو سوختن

 

"با ما بگو دلیل سفر کردن تو چیست؟"

زینب سوال کرد، جواب تو  :"سوختن"

 

مظاهر کثیری نژاد


تعداد بازديد : 400
یکشنبه 04 آبان 1393 ساعت: 11:00
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف