میا کوفه حسین... بالای بام میزنم صدات حسین کاش منم باشم تو کربلات حسین دوتا قربونی آوردم با خودم بچه هام فدای بچه هات حسین عوض حنجر تو من چ

میا کوفه حسین... بالای بام میزنم صدات حسین کاش منم باشم تو کربلات حسین دوتا قربونی آوردم با خودم بچه هام فدای بچه هات حسین عوض حنجر تو من چ

میا کوفه حسین... بالای بام میزنم صدات حسین کاش منم باشم تو کربلات حسین دوتا قربونی آوردم با خودم بچه هام فدای بچه هات حسین عوض حنجر تو من چ

میا کوفه حسین... بالای بام میزنم صدات حسین کاش منم باشم تو کربلات حسین دوتا قربونی آوردم با خودم بچه هام فدای بچه هات حسین عوض حنجر تو من چ

میا کوفه حسین... بالای بام میزنم صدات حسین کاش منم باشم تو کربلات حسین دوتا قربونی آوردم با خودم بچه هام فدای بچه هات حسین عوض حنجر تو من چ
میا کوفه حسین... بالای بام میزنم صدات حسین کاش منم باشم تو کربلات حسین دوتا قربونی آوردم با خودم بچه هام فدای بچه هات حسین عوض حنجر تو من چ
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
میا کوفه حسین... بالای بام میزنم صدات حسین کاش منم باشم تو کربلات حسین دوتا قربونی آوردم با خودم بچه هام فدای بچه هات حسین عوض حنجر تو من چ

میا کوفه حسین...

بالای بام میزنم صدات حسین

کاش منم باشم تو کربلات حسین

دوتا قربونی آوردم با خودم

بچه هام فدای بچه هات حسین

 

عوض حنجر تو من چی بدم

قدر انگشتر تو من چی بدم

اگه بچه هاتو بازار بیارن

جواب مادرتو من چی بدم

 

کوفه لحظه لحظه تغییر میکنه

مهمونو از زندگی سیر میکنه

خیلی از موهام سفید شد این روزا

نگرونی آدم و پیر میکنه

 

بعد از این دیگه منو سفیر نکن

دختراتو تو کوفه پیر نکن

حالا که میخوای بیای بیا ولی

زن و بچه تو دیگه اسیر نکن

 

نگرونیم،نیا گفتنم واسه دخترته

گریه هام برای انگشترته

با سر شکسته سر بسته میگم

اون که داری میاری خواهرته

 

 آخرش کشتنت و خبر میدن

عبای تو رو به چند نفر میدن

اخرش لباستو در میارن

زحمت مادرتو هدر میدن

 

علی اکبر لطیفیان


تعداد بازديد : 219
جمعه 11 مهر 1393 ساعت: 15:13
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف