امام رضا(ع)-مناجات دلخون و دلشکسته فقط آه می کشم با حال و روز خسته فقط آه می کشم آتش گرفته جان من از جور روزگار با این دلِ شکسته فقط آه می کشم

امام رضا(ع)-مناجات دلخون و دلشکسته فقط آه می کشم با حال و روز خسته فقط آه می کشم آتش گرفته جان من از جور روزگار با این دلِ شکسته فقط آه می کشم

امام رضا(ع)-مناجات دلخون و دلشکسته فقط آه می کشم با حال و روز خسته فقط آه می کشم آتش گرفته جان من از جور روزگار با این دلِ شکسته فقط آه می کشم

امام رضا(ع)-مناجات دلخون و دلشکسته فقط آه می کشم با حال و روز خسته فقط آه می کشم آتش گرفته جان من از جور روزگار با این دلِ شکسته فقط آه می کشم

امام رضا(ع)-مناجات دلخون و دلشکسته فقط آه می کشم با حال و روز خسته فقط آه می کشم آتش گرفته جان من از جور روزگار با این دلِ شکسته فقط آه می کشم
امام رضا(ع)-مناجات دلخون و دلشکسته فقط آه می کشم با حال و روز خسته فقط آه می کشم آتش گرفته جان من از جور روزگار با این دلِ شکسته فقط آه می کشم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام رضا(ع)-مناجات دلخون و دلشکسته فقط آه می کشم با حال و روز خسته فقط آه می کشم آتش گرفته جان من از جور روزگار با این دلِ شکسته فقط آه می کشم

امام رضا(ع)-مناجات

 

دلخون و دلشکسته فقط آه می کشم

با حال و روز خسته فقط آه می کشم

آتش گرفته جان من از جور روزگار

با این دلِ شکسته فقط آه می کشم

حرف دل است ساده تر از اشک جاری ام

با اشک دسته دسته فقط آه می کشم

این روزها به غربت خود خو گرفته ام

دل از همه گسسته فقط آه می کشم

دنیا به غیر غربت و رنج و بلا نداشت

چشم از زمانه بسته فقط آه می کشم

از عالمی بریدم و اینجا رسیده ام

کنج حرم نشسته فقط آه می کشم

 

یوسف رحیمی


تعداد بازديد : 109
سه شنبه 11 شهریور 1393 ساعت: 9:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف