لطمه زنان بـر جام دلم شـراب غم ريخته اند ماتم شـده لشگـري سرم ريخته اند ديدن تو به خاكيّ و بـدن صد چاكي يـك فرصتي گشته مغتنـم ريخته اند شلّاق

لطمه زنان بـر جام دلم شـراب غم ريخته اند ماتم شـده لشگـري سرم ريخته اند ديدن تو به خاكيّ و بـدن صد چاكي يـك فرصتي گشته مغتنـم ريخته اند شلّاق

لطمه زنان بـر جام دلم شـراب غم ريخته اند ماتم شـده لشگـري سرم ريخته اند ديدن تو به خاكيّ و بـدن صد چاكي يـك فرصتي گشته مغتنـم ريخته اند شلّاق

لطمه زنان بـر جام دلم شـراب غم ريخته اند ماتم شـده لشگـري سرم ريخته اند ديدن تو به خاكيّ و بـدن صد چاكي يـك فرصتي گشته مغتنـم ريخته اند شلّاق

لطمه زنان بـر جام دلم شـراب غم ريخته اند ماتم شـده لشگـري سرم ريخته اند ديدن تو به خاكيّ و بـدن صد چاكي يـك فرصتي گشته مغتنـم ريخته اند شلّاق
لطمه زنان بـر جام دلم شـراب غم ريخته اند ماتم شـده لشگـري سرم ريخته اند ديدن تو به خاكيّ و بـدن صد چاكي يـك فرصتي گشته مغتنـم ريخته اند شلّاق
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
لطمه زنان بـر جام دلم شـراب غم ريخته اند ماتم شـده لشگـري سرم ريخته اند ديدن تو به خاكيّ و بـدن صد چاكي يـك فرصتي گشته مغتنـم ريخته اند شلّاق

لطمه زنان
بـر جام دلم شـراب غم ريخته اند
ماتم شـده لشگـري سرم ريخته اند
ديدن تو به خاكيّ و بـدن صد چاكي
يـك فرصتي گشته مغتنـم ريخته اند
شلّاق به دست و همگـي نعره زنان
يـك مشت حرامي به حـرم ريخته اند
اينها به كنار،حسين عزيز زينب
اينها چيست كه در دور و برم ريخته اند
هر سونـگرم ، لـطمه زنـان مـي بيـنم
اعضاي تنت ، قــدم قــدم ريخته اند
با سيف و سنـان ، يا به عمود و احجار
اندام ترا با چه به هم ريخته اند؟
حمید رضا گلرخی


تعداد بازديد : 147
سه شنبه 07 مرداد 1393 ساعت: 9:48
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف