ارباب من... ناله های دخترت آتش به جانم زد حسین خون زیر حنجرت آتش به جانم زد حسین کوفه آن شهری که بوی مرتضی می داد نیست کار این مردم به جز رقاصی

ارباب من... ناله های دخترت آتش به جانم زد حسین خون زیر حنجرت آتش به جانم زد حسین کوفه آن شهری که بوی مرتضی می داد نیست کار این مردم به جز رقاصی

ارباب من... ناله های دخترت آتش به جانم زد حسین خون زیر حنجرت آتش به جانم زد حسین کوفه آن شهری که بوی مرتضی می داد نیست کار این مردم به جز رقاصی

ارباب من... ناله های دخترت آتش به جانم زد حسین خون زیر حنجرت آتش به جانم زد حسین کوفه آن شهری که بوی مرتضی می داد نیست کار این مردم به جز رقاصی

ارباب من... ناله های دخترت آتش به جانم زد حسین خون زیر حنجرت آتش به جانم زد حسین کوفه آن شهری که بوی مرتضی می داد نیست کار این مردم به جز رقاصی
ارباب من... ناله های دخترت آتش به جانم زد حسین خون زیر حنجرت آتش به جانم زد حسین کوفه آن شهری که بوی مرتضی می داد نیست کار این مردم به جز رقاصی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ارباب من... ناله های دخترت آتش به جانم زد حسین خون زیر حنجرت آتش به جانم زد حسین کوفه آن شهری که بوی مرتضی می داد نیست کار این مردم به جز رقاصی

ارباب من...

ناله های دخترت آتش به جانم زد حسین

خون زیر حنجرت آتش به جانم زد حسین

کوفه آن شهری که بوی مرتضی می داد نیست

کار این مردم به جز رقاصی و فریاد نیست

روی نِی رفتی ولی آنجا بمانی می زنند

با صدای خوش اگر قرآن بخوانی می زنند

کوفه ، مهمان را میان میهمانی می زنند

روی نیزه صورتت را سنگ باران می کنند

آه ... ، گاه با چرخاندن این نیزه بین کوچه ها

هی سر تو می خورد از هر طرف بر روی بام


تعداد بازديد : 103
دوشنبه 16 تیر 1393 ساعت: 15:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف