نیزه نیزه دوباره سر نیزه یک تن پاره اینقدر نیزه این طرف دست من روی سر آن طرف دست صد نفر نیزه نیز

نیزه نیزه دوباره سر نیزه یک تن پاره اینقدر نیزه این طرف دست من روی سر آن طرف دست صد نفر نیزه نیز

نیزه نیزه دوباره سر نیزه یک تن پاره اینقدر نیزه این طرف دست من روی سر آن طرف دست صد نفر نیزه نیز

نیزه نیزه دوباره سر نیزه یک تن پاره اینقدر نیزه این طرف دست من روی سر آن طرف دست صد نفر نیزه نیز

نیزه نیزه دوباره سر نیزه یک تن پاره اینقدر نیزه این طرف دست من روی سر آن طرف دست صد نفر نیزه نیز
نیزه نیزه دوباره سر نیزه یک تن پاره اینقدر نیزه این طرف دست من روی سر آن طرف دست صد نفر نیزه نیز
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نیزه نیزه دوباره سر نیزه یک تن پاره اینقدر نیزه این طرف دست من روی سر آن طرف دست صد نفر نیزه نیز

نیزه نیزه دوباره سر نیزه

یک تن پاره اینقدر نیزه

این طرف دست من روی سر

آن طرف دست صد نفر نیزه

نیزه از هر سمت اگر خوردی

نخوری کاش از کمر نیزه

بر زمین غَلط کم بزن این قدر

نرود پیکر تو در نیزه

تیروشمشیروسنگ وچوب وعصا

چاره دارد همه مَگر نیزه

چقدر درد می کند پهلوت

نکند خورده بی خبر نیزه

جان تو فکر نمی کردم

شود این قدر درد سر نیزه

مادرم جیغ می کشد وقتی

می خورد بر تن تو هر نیزه

لب و دندان تو زبانم لال

بِرَوَد در دهنش اگر نیزه

التماس هر چه می کنم این شمر

می زند بر تو بیشتر نیزه

سنگها یک به یک زیاد شدند

زود ماه مرا بِبَر نیزه

چقدر آشناست این ، نکند

ای خدا این سری که بَر نیزه


تعداد بازديد : 607
چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت: 11:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف