بسم الله الرحمن الرحیم با من بگو ای سر تو از راز مگویت بگذار من دلخوش کنم بر گفتگویت آخرکجارفتی چرا اینگونه گشتی خاکستری گشته چرا این طر

بسم الله الرحمن الرحیم با من بگو ای سر تو از راز مگویت بگذار من دلخوش کنم بر گفتگویت آخرکجارفتی چرا اینگونه گشتی خاکستری گشته چرا این طر

بسم الله الرحمن الرحیم با من بگو ای سر تو از راز مگویت بگذار من دلخوش کنم بر گفتگویت آخرکجارفتی چرا اینگونه گشتی خاکستری گشته چرا این طر

بسم الله الرحمن الرحیم با من بگو ای سر تو از راز مگویت بگذار من دلخوش کنم بر گفتگویت آخرکجارفتی چرا اینگونه گشتی خاکستری گشته چرا این طر

بسم الله الرحمن الرحیم با من بگو ای سر تو از راز مگویت بگذار من دلخوش کنم بر گفتگویت آخرکجارفتی چرا اینگونه گشتی خاکستری گشته چرا این طر
بسم الله الرحمن الرحیم با من بگو ای سر تو از راز مگویت بگذار من دلخوش کنم بر گفتگویت آخرکجارفتی چرا اینگونه گشتی خاکستری گشته چرا این طر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
بسم الله الرحمن الرحیم با من بگو ای سر تو از راز مگویت بگذار من دلخوش کنم بر گفتگویت آخرکجارفتی چرا اینگونه گشتی خاکستری گشته چرا این طر

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با من بگو ای سر تو از راز مگویت

بگذار من دلخوش کنم بر گفتگویت

 

آخرکجارفتی چرا اینگونه گشتی

خاکستری گشته چرا این طره مویت

 

این بوی نان هم یادگاری تنور است

تغییر کرده چند روزی رنگ و بویت

 

با سجده گاه تو چه کردند ای هلالم

با من بگو ازچه شده اینگونه رویت

 

قران مخوان ای قاری قران زینب

می ترسم از این ضربه های بر سبویت

 

بعد از وداعت نوحه ی روز و شب من

وای از لبان خشک تو وای از گلویت

 

دشمن که  می زد تازیانه دخترت را

گفتش بگو حالا بیاید!....کو عمویت؟

 

پنهان و پیدا می شوی ای ماه نیزه

با جذر و مدت می کشانی ام به سویت

 

گه در فرازی و گهی هم در فرودی

جانم به لب آمد دگر در آرزویت

 

حرفی بزن بامن بیا یک دم سخن گو

بگذار من دلخوش کنم بر گفتگویت

 

سید احمد ابوترابی


تعداد بازديد : 399
سه شنبه 06 خرداد 1393 ساعت: 10:09
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف