علي جان... دلم دوباره ز لب اعتراف ميگيرد به دور ساقي كوثر طواف ميگيرد دوباره خواندن از آغاز شير مردي كه ميان كعبه سه روز اعتكاف ميگيرد نماي

علي جان... دلم دوباره ز لب اعتراف ميگيرد به دور ساقي كوثر طواف ميگيرد دوباره خواندن از آغاز شير مردي كه ميان كعبه سه روز اعتكاف ميگيرد نماي

علي جان... دلم دوباره ز لب اعتراف ميگيرد به دور ساقي كوثر طواف ميگيرد دوباره خواندن از آغاز شير مردي كه ميان كعبه سه روز اعتكاف ميگيرد نماي

علي جان... دلم دوباره ز لب اعتراف ميگيرد به دور ساقي كوثر طواف ميگيرد دوباره خواندن از آغاز شير مردي كه ميان كعبه سه روز اعتكاف ميگيرد نماي

علي جان... دلم دوباره ز لب اعتراف ميگيرد به دور ساقي كوثر طواف ميگيرد دوباره خواندن از آغاز شير مردي كه ميان كعبه سه روز اعتكاف ميگيرد نماي
علي جان... دلم دوباره ز لب اعتراف ميگيرد به دور ساقي كوثر طواف ميگيرد دوباره خواندن از آغاز شير مردي كه ميان كعبه سه روز اعتكاف ميگيرد نماي
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علي جان... دلم دوباره ز لب اعتراف ميگيرد به دور ساقي كوثر طواف ميگيرد دوباره خواندن از آغاز شير مردي كه ميان كعبه سه روز اعتكاف ميگيرد نماي

علي جان...

دلم دوباره ز لب اعتراف ميگيرد

به دور ساقي كوثر طواف ميگيرد

دوباره خواندن از آغاز شير مردي كه

ميان كعبه سه روز اعتكاف ميگيرد

نماي كعبه كه در اوج جاه و منزلت است

به جز براي علي كي شكاف ميگيرد

زمين كه آيتي از نور و محكمات خداست

به زير پاي علي انعطاف ميگيرد

خدا شود به تماشا و محو سيمايش

چناچه قبضه تيغ از غلاف ميگيرد

نشان تيغ دو دم لا اله الا هو ست

همان دمي كه علي در مصاف ميگيرد

فقط نه كل ملائك، تمام خلق جهان

به دور شمع وجودش مطاف ميگيرد
 

تعداد بازديد : 165
پنجشنبه 24 بهمن 1392 ساعت: 9:19
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف