امام حسین(ع)-مناجات ماه محرم به دریای غمت پیوسته ام من به بال پرچمت دل بسته ام من اسیر چشم‌ هایت کن دلم را که از دنیای بی تو خسته ام من *** نو

امام حسین(ع)-مناجات ماه محرم به دریای غمت پیوسته ام من به بال پرچمت دل بسته ام من اسیر چشم‌ هایت کن دلم را که از دنیای بی تو خسته ام من *** نو

امام حسین(ع)-مناجات ماه محرم به دریای غمت پیوسته ام من به بال پرچمت دل بسته ام من اسیر چشم‌ هایت کن دلم را که از دنیای بی تو خسته ام من *** نو

امام حسین(ع)-مناجات ماه محرم به دریای غمت پیوسته ام من به بال پرچمت دل بسته ام من اسیر چشم‌ هایت کن دلم را که از دنیای بی تو خسته ام من *** نو

امام حسین(ع)-مناجات ماه محرم به دریای غمت پیوسته ام من به بال پرچمت دل بسته ام من اسیر چشم‌ هایت کن دلم را که از دنیای بی تو خسته ام من *** نو
امام حسین(ع)-مناجات ماه محرم به دریای غمت پیوسته ام من به بال پرچمت دل بسته ام من اسیر چشم‌ هایت کن دلم را که از دنیای بی تو خسته ام من *** نو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
امام حسین(ع)-مناجات ماه محرم به دریای غمت پیوسته ام من به بال پرچمت دل بسته ام من اسیر چشم‌ هایت کن دلم را که از دنیای بی تو خسته ام من *** نو

امام حسین(ع)-مناجات ماه محرم

 

به دریای غمت پیوسته ام من

به بال پرچمت دل بسته ام من

اسیر چشم‌ هایت کن دلم را

که از دنیای بی تو خسته ام من

***

نوای کاروانت را شنیدم

دوباره سوی تو با سر دویدم

تمام عمر جا ماندم ولی کاش

به تو امسال دیگر می ‌رسیدم

***

کبوتر می ‌شوم تا آستانت

پرستویم به شوق آسمانت

سفر کردم من از دلبستگی ‌ها

که باشم خاک راه کاروانت

 


تعداد بازديد : 104
سه شنبه 14 آبان 1392 ساعت: 8:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف