اگر شوم دمی از غیر من رها ، حالاست دوباره لحظه جان دادن ولی خداست دوباره فتنه پستان ، دوباره

اگر شوم دمی از غیر من رها ، حالاست دوباره لحظه جان دادن ولی خداست دوباره فتنه پستان ، دوباره

اگر شوم دمی از غیر من رها ، حالاست دوباره لحظه جان دادن ولی خداست دوباره فتنه پستان ، دوباره

اگر شوم دمی از غیر من رها ، حالاست دوباره لحظه جان دادن ولی خداست دوباره فتنه پستان ، دوباره

اگر شوم دمی از غیر من رها ، حالاست دوباره لحظه جان دادن ولی خداست دوباره فتنه پستان ، دوباره
اگر شوم دمی از غیر من رها ، حالاست دوباره لحظه جان دادن ولی خداست دوباره فتنه پستان ، دوباره
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
اگر شوم دمی از غیر من رها ، حالاست دوباره لحظه جان دادن ولی خداست دوباره فتنه پستان ، دوباره

 

اگر شوم دمی از غیر من رها ، حالاست

دوباره لحظه جان دادن ولی خداست


دوباره فتنه پستان ، دوباره بیعت شوم

دوباره غربت حیدر ،چرا علی تنهاست


مگر نه اینکه همه بیعت دلی داریم

اگر امام زمان نیست ، ما ولی داریم


دوباره فتنه پستان دوباره جام بلا

وجام زهر به دستان دشمن مولا


بیار باره که باید سوار شد امشب

به قصد دشمن حیدر قرار شد امشب...


...دوباره خطبه زینب شود شروع قیام

قلم به کف بنویسیم تا شود اعلام ...


اگر امام زمان نیست ما ولی داریم

وباز بر لبمان ذکر یا علی داریم



تعداد بازديد : 115
یکشنبه 04 فروردین 1392 ساعت: 5:50
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف