ای تیر بیا تشنه به خونم هستی تو کشته و مرده و جنونم هستی من عاشق شش ماهه ی این میدانم ای ت

ای تیر بیا تشنه به خونم هستی تو کشته و مرده و جنونم هستی من عاشق شش ماهه ی این میدانم ای ت

ای تیر بیا تشنه به خونم هستی تو کشته و مرده و جنونم هستی من عاشق شش ماهه ی این میدانم ای ت

ای تیر بیا تشنه به خونم هستی تو کشته و مرده و جنونم هستی من عاشق شش ماهه ی این میدانم ای ت

ای تیر بیا تشنه به خونم هستی تو کشته و مرده و جنونم هستی من عاشق شش ماهه ی این میدانم ای ت
ای تیر بیا تشنه به خونم هستی تو کشته و مرده و جنونم هستی من عاشق شش ماهه ی این میدانم ای ت
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ای تیر بیا تشنه به خونم هستی تو کشته و مرده و جنونم هستی من عاشق شش ماهه ی این میدانم ای ت

 

ای تیر بیا تشنه به خونم هستی

تو کشته و مرده و جنونم هستی

من عاشق شش ماهه ی این میدانم

ای تیر بیا که آزمونم هستی



تعداد بازديد : 123
یکشنبه 04 فروردین 1392 ساعت: 5:36
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف