مناجات با امام زمان (عج) (فاطمیه) لیلای من بگو ز چه از من بریده ای؟ مجنون بهتری ز من ای جان خر

مناجات با امام زمان (عج) (فاطمیه) لیلای من بگو ز چه از من بریده ای؟ مجنون بهتری ز من ای جان خر

مناجات با امام زمان (عج) (فاطمیه) لیلای من بگو ز چه از من بریده ای؟ مجنون بهتری ز من ای جان خر

مناجات با امام زمان (عج) (فاطمیه) لیلای من بگو ز چه از من بریده ای؟ مجنون بهتری ز من ای جان خر

مناجات با امام زمان (عج) (فاطمیه) لیلای من بگو ز چه از من بریده ای؟ مجنون بهتری ز من ای جان خر
مناجات با امام زمان (عج) (فاطمیه) لیلای من بگو ز چه از من بریده ای؟ مجنون بهتری ز من ای جان خر
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
مناجات با امام زمان (عج) (فاطمیه) لیلای من بگو ز چه از من بریده ای؟ مجنون بهتری ز من ای جان خر

 

مناجات با امام زمان (عج) (فاطمیه)

لیلای من بگو ز چه از من بریده ای؟

مجنون بهتری ز من ای جان خریده ای؟

باشد ملامت تو برایم لذیذتر

حالا بگو که از من بی دل چه دیده ای؟

بهر دو چشم مست تو گفتم غزل تو هم

از این غزل بساز برایم قصیده ای

هرشب به دوش خود بکِشی نان سائلت

حالا بگو به کوچه ی سائل رسیده ای؟

دست گدا همیشه به سویت دراز هست

اینک مگو که دست درازم ندیده ای

می دانم ای عزیز دل و روح و جان من

اینک ز غصه های مدینه خمیده ای

آقا کنار خاک بقیع کن دعا که تو

در حال گریه بر غم یاس شهیده ای

هر شب به تو ز قصه ی مسمار گفته ام

آیا ز ضرب سیلی سنگین شنیده ای

سروده جعفر ابوالفتحی



تعداد بازديد : 905
جمعه 02 فروردین 1392 ساعت: 15:14
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف