حسن جواهری-حضرت سید الشهدا علیه السلام-مناجات ای تمام هستیم بادا فدایت یا حسین شکر حق دارم به دل م

حسن جواهری-حضرت سید الشهدا علیه السلام-مناجات ای تمام هستیم بادا فدایت یا حسین شکر حق دارم به دل م

حسن جواهری-حضرت سید الشهدا علیه السلام-مناجات ای تمام هستیم بادا فدایت یا حسین شکر حق دارم به دل م

حسن جواهری-حضرت سید الشهدا علیه السلام-مناجات ای تمام هستیم بادا فدایت یا حسین شکر حق دارم به دل م

حسن جواهری-حضرت سید الشهدا علیه السلام-مناجات ای تمام هستیم بادا فدایت یا حسین شکر حق دارم به دل م
حسن جواهری-حضرت سید الشهدا علیه السلام-مناجات ای تمام هستیم بادا فدایت یا حسین شکر حق دارم به دل م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حسن جواهری-حضرت سید الشهدا علیه السلام-مناجات ای تمام هستیم بادا فدایت یا حسین شکر حق دارم به دل م

 

ای تمام هستیم بادا فدایت یا حسین

شکر حق دارم به دل مهر و ولایت یا حسین

لطف و احسانت گدا را حاتم طایی کند

ای دو عالم بر سر خوان عطایت یا حسین

ناز می باید کند بر پادشاهان سائلت

شاه شاهان شد هر آنکس شد گدایت یا حسین

در جوانی عاشق دلداده می گردند همه

من که از طفلی دلم شد مبتلایت یا حسین

گر که عمری نوکری کردم به زیر پرچمت

مادرم کرده مرا نذر عزایت یا حسین

در زمین تنها نه بزم ماتمت در عرش هم

بزم غم برپا نموده حق برایت یا حسین

روضه خوانت زینب وگریه کند جن و ملک

مادرت زهرا بود صاحب عزایت یا حسین

گو که آیا کربلایت قطعه ا از جنت است

یا بهشت است قطعه از کربلایت یا حسین

کاش می شد با نگاهت من کبوتر می شدم

تا کنم پرواز در صحن و سرایت یاحسین

گرچه دوریم از تو و کرببلای تو ولی

کربلای ما بود بزم عزایت یا حسین

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 137
پنجشنبه 23 آذر 1391 ساعت: 11:16
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف