شکر خدا را که خاک پای حسینم گریه ‌کن هر شب عزای حسینم سفره‌ی من زیر منت احدی نیست مثل همه، شب

شکر خدا را که خاک پای حسینم گریه ‌کن هر شب عزای حسینم سفره‌ی من زیر منت احدی نیست مثل همه، شب

شکر خدا را که خاک پای حسینم گریه ‌کن هر شب عزای حسینم سفره‌ی من زیر منت احدی نیست مثل همه، شب

شکر خدا را که خاک پای حسینم گریه ‌کن هر شب عزای حسینم سفره‌ی من زیر منت احدی نیست مثل همه، شب

شکر خدا را که خاک پای حسینم گریه ‌کن هر شب عزای حسینم سفره‌ی من زیر منت احدی نیست مثل همه، شب
شکر خدا را که خاک پای حسینم گریه ‌کن هر شب عزای حسینم سفره‌ی من زیر منت احدی نیست مثل همه، شب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
شکر خدا را که خاک پای حسینم گریه ‌کن هر شب عزای حسینم سفره‌ی من زیر منت احدی نیست مثل همه، شب
شکر خدا را که خاک پای حسینم 
 
گریه ‌کن هر شب عزای حسینم
 
سفره‌ی من زیر منت احدی نیست
 
مثل همه، شب به شب گدای حسینم
 
نوکر این خانه‌ام، مرا نفروشید
 
من به همه گفته‌ام برای حسینم
 
هر که ز من نارضاست عیب ندارد
 
لحظه به لحظه پی رضای حسینم
 
ظرف مسی مرا گرفت و طلا کرد
 
قیمتیِ لطف کیمیای حسینم
 
گر که بگوید بمیر عیب نگیرم
 
مطمئنم عاقبت فدای حسینم
 
بهتر از این نعمتی نیست در عالم
 
سینه‌زن داغ بچه‌های حسینم
 
در ته گودال فکر امشب من بود
 
شکر خدا بیمه دعای حسینم

تعداد بازديد : 497
جمعه 03 آذر 1391 ساعت: 12:03
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف