جواد حیدری‌ امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم دوباره‌ این‌ دلم‌ شده‌، اسیر و مبتلای‌ تو مگر م

جواد حیدری‌ امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم دوباره‌ این‌ دلم‌ شده‌، اسیر و مبتلای‌ تو مگر م

جواد حیدری‌ امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم دوباره‌ این‌ دلم‌ شده‌، اسیر و مبتلای‌ تو مگر م

جواد حیدری‌ امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم دوباره‌ این‌ دلم‌ شده‌، اسیر و مبتلای‌ تو مگر م

جواد حیدری‌ امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم دوباره‌ این‌ دلم‌ شده‌، اسیر و مبتلای‌ تو مگر م
جواد حیدری‌ امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم دوباره‌ این‌ دلم‌ شده‌، اسیر و مبتلای‌ تو مگر م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
جواد حیدری‌ امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم دوباره‌ این‌ دلم‌ شده‌، اسیر و مبتلای‌ تو مگر م

امام حسین(ع)-مناجات-ورود به ماه محرم

 

دوباره‌ این‌ دلم‌ شده‌، اسیر و مبتلای‌ تو

مگر محرم‌ آمده‌، كه‌ شد بپا عزای‌ تو

اگر ز تو جدا نی‌ام‌، به‌ شكر حق‌ حسینیم‌

تمام‌ حاجتم‌ بود، دیدن‌ كربلای‌ تو

به‌ یك‌ اشارۀ‌ لبت‌، گره‌ ز كار وا شود

دل‌ شكسته‌ام‌ رسد، به‌ صحن‌ با صفای‌ تو

شبیه‌ خط‌ آیه‌ها، كه‌ ظاهرش‌ سیاهی‌ است

‌ باعث‌ روسپیدی‌ است‌، سیاهی‌ عزای‌ تو

چه‌ كاركرده‌ای‌ حسین‌، كه‌ در میان ‌عالمین‌

شده‌است‌ خون بهای‌ تو، فقط‌ خدا، خدای‌تو

خدا كند در دو جهان‌، چه‌ در نهان‌ چه‌ د عیان

‌ كنیه‌ و اسم‌ من‌ شود، نوكر با وفای‌ تو

خوشا بر آنكه‌ حاجتش‌، ز سوی‌ حق‌ روا شود

رسد زمان‌ مردنش‌، میان‌ روضه‌های‌ تو

در این‌ دهه‌ ز مادرت‌، ز دخترت‌ ز خواهرت‌

طلب‌ كنم‌ كه‌ قسمتم‌، شبی‌ شود دعای‌ تو


تعداد بازديد : 177
سه شنبه 23 آبان 1391 ساعت: 9:01
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف