فتواي زينب(س) اهل عالم بشنويد اين مطلبم/بي خودازخود گشته درتاب وتبم مجتبايي(ع) من مسلمان گشته ام / ح

فتواي زينب(س) اهل عالم بشنويد اين مطلبم/بي خودازخود گشته درتاب وتبم مجتبايي(ع) من مسلمان گشته ام / ح

فتواي زينب(س) اهل عالم بشنويد اين مطلبم/بي خودازخود گشته درتاب وتبم مجتبايي(ع) من مسلمان گشته ام / ح

فتواي زينب(س) اهل عالم بشنويد اين مطلبم/بي خودازخود گشته درتاب وتبم مجتبايي(ع) من مسلمان گشته ام / ح

فتواي زينب(س) اهل عالم بشنويد اين مطلبم/بي خودازخود گشته درتاب وتبم مجتبايي(ع) من مسلمان گشته ام / ح
فتواي زينب(س) اهل عالم بشنويد اين مطلبم/بي خودازخود گشته درتاب وتبم مجتبايي(ع) من مسلمان گشته ام / ح
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
فتواي زينب(س) اهل عالم بشنويد اين مطلبم/بي خودازخود گشته درتاب وتبم مجتبايي(ع) من مسلمان گشته ام / ح

فتواي زينب(س)
اهل عالم بشنويد اين مطلبم/بي خودازخود گشته درتاب وتبم
مجتبايي(ع) من مسلمان گشته ام / حقّ پرستم مدّعايم يا ربم
رهرو راه محمد(ص) هستم و / حيدريم(ع) شيعه ي اين مكتبم
لطف زهرا(س) شامل حالم شده / نوكري آل احمد(ص) منصبم
مِي پياپي تا گلو نوشيده ام / آن چنان كه مي چكد مِي از لبم
مِي كه مي گويم مِي ثارالَّهيست / آري آري از حسين(ع) لبالبم
جنّت من هيات و شكرخدا/با حسين(ع)طي مي شودروزو شبم
به وفاي قمر هاشميان / فاش مي گويم حسيني(ع) مذهبم
سر براي غم بي سر شكنم / پيرو فتواي بي بي زينبم(س)
«3 شنبه ، 30 خرداد 91 ، 28 رجب 1432»

 

حمید رضا گلرخی

 

با تشکر از آقای حمید رضا گلرخی بخاطر ارسال این شعر زیبا


تعداد بازديد : 253
سه شنبه 30 آبان 1391 ساعت: 10:58
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف