علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع)-مناجات محرمی چگونه گریه نریزم به پای عاشورا ؟ من و دو چشم غریبم فد

علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع)-مناجات محرمی چگونه گریه نریزم به پای عاشورا ؟ من و دو چشم غریبم فد

علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع)-مناجات محرمی چگونه گریه نریزم به پای عاشورا ؟ من و دو چشم غریبم فد

علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع)-مناجات محرمی چگونه گریه نریزم به پای عاشورا ؟ من و دو چشم غریبم فد

علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع)-مناجات محرمی چگونه گریه نریزم به پای عاشورا ؟ من و دو چشم غریبم فد
علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع)-مناجات محرمی چگونه گریه نریزم به پای عاشورا ؟ من و دو چشم غریبم فد
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
علی اکبر لطیفیان امام حسین(ع)-مناجات محرمی چگونه گریه نریزم به پای عاشورا ؟ من و دو چشم غریبم فد

امام حسین(ع)-مناجات محرمی

 

چگونه گریه نریزم به پای عاشورا ؟

من و دو چشم غریبم فدای عاشورا

در آن زمان که دلم را بدست آوردم

هزار مرتبه مَردم برای عاشورا

اگر زمین و زمان تر شده است باران نیست

گرفته دیده ی خیسم عزای عاشورا

هزار مرتبه شکرت که اشکمان جاری است

خدای ماه محرم، خدای عاشورا

به زیر محمل تابوت ما چنین گویید

به عزت و شرف کربلای عاشورا


تعداد بازديد : 185
دوشنبه 22 آبان 1391 ساعت: 8:53
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف