ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا بـه لطـمه هـای ملائک بـه مــاتـم گــل زهـرا سـلام م

ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا بـه لطـمه هـای ملائک بـه مــاتـم گــل زهـرا سـلام م

ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا بـه لطـمه هـای ملائک بـه مــاتـم گــل زهـرا سـلام م

ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا بـه لطـمه هـای ملائک بـه مــاتـم گــل زهـرا سـلام م

ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا بـه لطـمه هـای ملائک بـه مــاتـم گــل زهـرا سـلام م
ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا بـه لطـمه هـای ملائک بـه مــاتـم گــل زهـرا سـلام م
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا بـه لطـمه هـای ملائک بـه مــاتـم گــل زهـرا سـلام م

ســـلام مــن بــه مـحـرم، مـحـرم گــــل زهــرا

بـه لطـمه هـای ملائک بـه مــاتـم گــل زهـرا

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه تشنـگی عـجـيـبـش

بـه بـوی سيـب زمـينِ غـم و حـسين غريـبش

سلام من بـه محـرم بـه غصـه و غــم مـهـدی

به چشم کاسه خون و به شال ماتم مـهـدی

سـلام من بــه مـحـرم بـه کـربـلا و جـلالــش

به لحظه های پـر ازحزن غرق درد و ملامش

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه حـال خستـه زيـنـب

بـه بــی نـهــايــت داغ دل شـکــستــه زيـنـب

سلام من به محرم به دست و مشک اباالفضل

بـه نـا اميـدی سقـا بـه سـوز اشـک اباالفضل

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه قــد و قـامـت اکـبـر

بـه کـام خـشک اذان گـوی زيـر نـيزه و خنجر

سلام من به محرم به دسـت و بـازوي قـاسم

به شوق شهد شهادت حنای گيسوی قـاسم

سـلام مـن بـه مـحـرم بـه گـاهـواره اصـغـر

به اشک خجلت شاه و گلـوی پـاره اصـغـر

سـلام مـن بـه مـحـرم به اضـطـراب سـکـيـنـه

بـه آن مليـکـه کـه رويش، نديده چشم مدينه

سـلام من بـه محـرم بـه عاشقی زُهيرش

به بـاز گـشـتـن حُر و عروج ختـم به خيرش

سلام من بـه محرم بـه مسـلـم و به حـبـيـبش

به رو سپيدی عون و به بوی عطر عجيـبـش

سلام من بـه محرم بـه زنگ مـحـمـل زيـنـب

بــه پـاره، پـاره تــن بــی سر مـقـابـل زيـنـب

سلام من به محـرم به شـور و حـال عيـانـش

سلام من به حسـيـن و به اشک سينه زنـانش


تعداد بازديد : 226
یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 9:35
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف