وقف شماست پــاکترین پاکِ مال ما یعنی همین دو قطره ی اشک زلال ما مانند کاسه های ترک خورده شد دلم بی التیام ماند سرانجــــام، بـــــال ما

وقف شماست پــاکترین پاکِ مال ما یعنی همین دو قطره ی اشک زلال ما مانند کاسه های ترک خورده شد دلم بی التیام ماند سرانجــــام، بـــــال ما

وقف شماست پــاکترین پاکِ مال ما یعنی همین دو قطره ی اشک زلال ما مانند کاسه های ترک خورده شد دلم بی التیام ماند سرانجــــام، بـــــال ما

وقف شماست پــاکترین پاکِ مال ما یعنی همین دو قطره ی اشک زلال ما مانند کاسه های ترک خورده شد دلم بی التیام ماند سرانجــــام، بـــــال ما

وقف شماست پــاکترین پاکِ مال ما یعنی همین دو قطره ی اشک زلال ما مانند کاسه های ترک خورده شد دلم بی التیام ماند سرانجــــام، بـــــال ما
وقف شماست پــاکترین پاکِ مال ما یعنی همین دو قطره ی اشک زلال ما مانند کاسه های ترک خورده شد دلم بی التیام ماند سرانجــــام، بـــــال ما
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
وقف شماست پــاکترین پاکِ مال ما یعنی همین دو قطره ی اشک زلال ما مانند کاسه های ترک خورده شد دلم بی التیام ماند سرانجــــام، بـــــال ما

وقف شماست پــاکترین پاکِ مال ما

یعنی همین دو قطره ی اشک زلال ما

 

مانند کاسه های ترک خورده شد دلم

بی التیام ماند سرانجــــام، بـــــال ما

 

سیر و سلوک ما همه در خاکساری است

خـــــاک قدوم یــــار شدن شـــد کمال ما

 

"جولا" * که نیستیم ولـــی تو قبول کن

کی می شود محل بگذاری به حال ما؟

 

"کنعان به گوش باش که گمگشته میرسد"

افتـــــاده باز هم به ظهور تـــــــــو فال ما

 

میلاد توست "عیــد بزرگ" قبیله ام

تاویل میشود به تو تحویل سال ما

 

با یاد تو، نفس بزنم میکنم طلوع

بی یاد تو نفس ندهد جز زوال ما

 

صیاد نفس پای دلم را به دام برد

کاری بکن برای نجات غـــزال ما

 

آقا! همیشه بخشش و لطف از بزرگهاست

دستی بـکش به روی دل نونهـــــال ما

 

می ترسم از نبودن روزی که میرسی

آیــــا که میرسد به ظهورت مجال ما؟

 

شکر خدا که امشب ما با شما گذشت

پیچیده عـــــطر رد شدنــت در خیال ما

 

--------------------------

*جولای دزفولی از مرتبطین با حضرت ولی عصر در زمان غیبت کبری

شاعر : محمد کاظمی نیا


تعداد بازديد : 157
پنجشنبه 22 خرداد 1393 ساعت: 14:05
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف