حسین میرزایی-حضرت علی اکبر علیه السلام-مرثیه اي ماه تابان حرم علي اكبرپسرم غرقه به خون برابرم علي

حسین میرزایی-حضرت علی اکبر علیه السلام-مرثیه اي ماه تابان حرم علي اكبرپسرم غرقه به خون برابرم علي

حسین میرزایی-حضرت علی اکبر علیه السلام-مرثیه اي ماه تابان حرم علي اكبرپسرم غرقه به خون برابرم علي

حسین میرزایی-حضرت علی اکبر علیه السلام-مرثیه اي ماه تابان حرم علي اكبرپسرم غرقه به خون برابرم علي

حسین میرزایی-حضرت علی اکبر علیه السلام-مرثیه اي ماه تابان حرم علي اكبرپسرم غرقه به خون برابرم علي
حسین میرزایی-حضرت علی اکبر علیه السلام-مرثیه اي ماه تابان حرم علي اكبرپسرم غرقه به خون برابرم علي
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
حسین میرزایی-حضرت علی اکبر علیه السلام-مرثیه اي ماه تابان حرم علي اكبرپسرم غرقه به خون برابرم علي

اي ماه تابان حرم علي اكبرپسرم

غرقه به خون برابرم علي اكبرپسرم

يا ولدي يا ولدي

***
رفتي تووراحت شدي ازداردنياپسرم

من ماندم وداغ تووخنده اعدا پسرم

يا ولدي يا ولدي

***
من كه ندارم رمقي مراكمك كن پسرم

كه دخترفاطمه را به سوي خيمه ببرم

يا ولدي يا ولدي

***

آرام جانم اي پسربرخيزوهمراه پدر

تودخترفاطمه را ازبين نامحرم ببر

يا ولدي يا ولدي

***
داني چرا ازبوسه ات صرف نظركنم علي

ترسم كه پيكرتوراپاشيده تركنم علي

يا ولدي يا ولدي

***
خسته شدم بسكه توراصدا زدم اي پسرم

يكبارهم تولب گشا به من بگواي پدرم

يا ولدي يا ولدي

***
ببين كنارپيكرت من ازنفس فتاده ام

درپيش چشم دشمنان رخ بررخت نهاده ام

يا ولدي يا ولدي

 

پايگاه رضيع الحسين(عليه السلام)


تعداد بازديد : 165
یکشنبه 21 آبان 1391 ساعت: 9:07
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف