خدا را شکر می گویم گرفتار حسینم من جگر آتش گرفته از ازل یار حسینم من دعای کیست یا رب که به هیئت راه

خدا را شکر می گویم گرفتار حسینم من جگر آتش گرفته از ازل یار حسینم من دعای کیست یا رب که به هیئت راه

خدا را شکر می گویم گرفتار حسینم من جگر آتش گرفته از ازل یار حسینم من دعای کیست یا رب که به هیئت راه

خدا را شکر می گویم گرفتار حسینم من جگر آتش گرفته از ازل یار حسینم من دعای کیست یا رب که به هیئت راه

خدا را شکر می گویم گرفتار حسینم من جگر آتش گرفته از ازل یار حسینم من دعای کیست یا رب که به هیئت راه
خدا را شکر می گویم گرفتار حسینم من جگر آتش گرفته از ازل یار حسینم من دعای کیست یا رب که به هیئت راه
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
خدا را شکر می گویم گرفتار حسینم من جگر آتش گرفته از ازل یار حسینم من دعای کیست یا رب که به هیئت راه

خدا را شکر می گویم گرفتار حسینم من
جگر آتش گرفته از ازل یار حسینم من
دعای کیست یا رب که به هیئت راه دارم
در این ایّام وانفسا پی کار حسینم من
محبّت های مکنونش همان احیای فطرت هاست
ز روز فطرتم حالا عزادار حسینم من
اگر هیئت نباشد راه ما بیراهه می گردد
که در هیئت یقین دارم ز انصار حسینم من
خودش کوته نموده راه ما تا کربلایش را
به یک عرض سلامی جزو زوّار  حسینم من
بدهکاری من شد بیشتر از بعد هر هیئت
در این دنیا و آن دنیا بدهکار حسینم من
حسینٌ حُبُّه جُنَّه وَ اِنّ بابُها عبّاس
حسینی مذهب از لطف علمدار حسینم من
الهی با حسین بن علی رجعت نمایم تا
ببینم کمترین یار سپهدار حسینم من


تعداد بازديد : 179
جمعه 05 آبان 1391 ساعت: 10:22
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف