ز بس در گلو عقده دارد دلم به زانوي غم سر گذارد دلم چنان داغدار توام روز و شب

ز بس در گلو عقده دارد دلم به زانوي غم سر گذارد دلم چنان داغدار توام روز و شب

ز بس در گلو عقده دارد دلم به زانوي غم سر گذارد دلم چنان داغدار توام روز و شب

ز بس در گلو عقده دارد دلم به زانوي غم سر گذارد دلم چنان داغدار توام روز و شب

ز بس در گلو عقده دارد دلم به زانوي غم سر گذارد دلم چنان داغدار توام روز و شب
ز بس در گلو عقده دارد دلم به زانوي غم سر گذارد دلم چنان داغدار توام روز و شب
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ز بس در گلو عقده دارد دلم به زانوي غم سر گذارد دلم چنان داغدار توام روز و شب

ز بس در گلو عقده دارد دلم                  به زانوي غم سر گذارد دلم
چنان داغدار توام روز و شب                  که خونابه از ديده بارد دلم
تو را اي خدايي ترين آرزو                      به دست خدا مي‌سپارد دلم
تو رفتي ولي ياد تو ماندني است           پس از تو چنين مي‌نگارد دلم
اسيرم اسير غم عشق تو                   سر کوي تو خانه دارد دلم

نام شاعر:عباس براتي‌پور


تعداد بازديد : 259
پنجشنبه 27 مهر 1391 ساعت: 9:03
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف