يا مصباح الهدي گل کرده طبع شعر من اما مجال نیست میل پریدن است ولی حیف ، بال نیست تنها به خو

يا مصباح الهدي گل کرده طبع شعر من اما مجال نیست میل پریدن است ولی حیف ، بال نیست تنها به خو

يا مصباح الهدي گل کرده طبع شعر من اما مجال نیست میل پریدن است ولی حیف ، بال نیست تنها به خو

يا مصباح الهدي گل کرده طبع شعر من اما مجال نیست میل پریدن است ولی حیف ، بال نیست تنها به خو

يا مصباح الهدي گل کرده طبع شعر من اما مجال نیست میل پریدن است ولی حیف ، بال نیست تنها به خو
يا مصباح الهدي گل کرده طبع شعر من اما مجال نیست میل پریدن است ولی حیف ، بال نیست تنها به خو
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
يا مصباح الهدي گل کرده طبع شعر من اما مجال نیست میل پریدن است ولی حیف ، بال نیست تنها به خو

  يا مصباح الهدي

گل کرده طبع شعر من اما مجال نیست

میل پریدن است ولی حیف ،  بال نیست

 

تنها به خوب بودن ما بسته است و بس

والله دیدن رخ آقا محال نیست

 

در منجلاب  اگر که نیفتاد عکس ماه

تقصیر ماه چیست که برکه زلال نیست؟؟

 

حرف و عمل اگر که نباشد یکی ، چه سود؟

 آری مؤذن است فراوان ، بلال نیست

 

خوب است عبادتی که به جانی اثر کند

احیا ، دعا ، چه فایده وقتی که حال نیست

 

گفتند از بهشت و جهنم برایمان

اما یکی نگفت به ما که : ( سوال نیست؟)

 

از کار خلق یک گره بسته وا کنید

تنها نماز شب که مسیر کمال نیست

 

ای بی خبر خدا همه جا  حی و حاضر است

عابد به فکر غرب و جنوب و شمال نیست

 

باید تفالی بزنم بر کتاب عشق

جز شعر محتشم بخدا هیچ فال نیست :

 

سرهای قدسیان همه بر زانوی غم است

در بارگاه قدس که جای ملال نیست

 

ما خمس مالمان همه خرج محرم است

مالی که وقف روضه نباشد حلال نیست

 

ما بوده ایم از پر قنداقه با حسین

عشق عزیز فاطمه به سن و سال نیست

 

یک درصد احتمال نده دوزخی شوی

در خانه ی حسین ـ نه ـ این احتمال نیست

 

من با گدایی تو به جایی رسیده ام

تنها نماز شب که مسیر کمال نیست

علی بشیری نیا" مسلم"


تعداد بازديد : 217
پنجشنبه 20 مهر 1391 ساعت: 10:30
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف