دردانه ی من که اینچنین گریان است از ترس به پشت عمه اش پنهان است نامرد!به انگشتر من قانع باش چون ق

دردانه ی من که اینچنین گریان است از ترس به پشت عمه اش پنهان است نامرد!به انگشتر من قانع باش چون ق

دردانه ی من که اینچنین گریان است از ترس به پشت عمه اش پنهان است نامرد!به انگشتر من قانع باش چون ق

دردانه ی من که اینچنین گریان است از ترس به پشت عمه اش پنهان است نامرد!به انگشتر من قانع باش چون ق

دردانه ی من که اینچنین گریان است از ترس به پشت عمه اش پنهان است نامرد!به انگشتر من قانع باش چون ق
دردانه ی من که اینچنین گریان است از ترس به پشت عمه اش پنهان است نامرد!به انگشتر من قانع باش چون ق
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دردانه ی من که اینچنین گریان است از ترس به پشت عمه اش پنهان است نامرد!به انگشتر من قانع باش چون ق

دردانه ی من که اینچنین گریان است

از ترس به پشت عمه اش پنهان است

نامرد!به انگشتر من قانع باش

چون قیمت گوشواره ها ارزان است

****

این دل همه ی عمر گرفتار شماست

تا آخر زندگی بدهکار شماست

عمریست رقیه! در زدن کار من است

بخشیدن تکه استخوان کار شماست

****

هر چند ز الطاف تو بی بی خجلم

این عشق تو آمیخته با آب و گلم

فردا که اسیر ظلمتم در محشر

تا نام رقیه هست٬قرص است دلم

****

هرچند گدا و خسته و بی چیزم

بانویی سه ساله آب و نانم داده

تا پارس به درگاه کریمش کردم

دستان رقیه استخوانم داده...

****

برای وصل خدا سن و سال مطرح نیست

که اینچنینی شدن را رقیه ثابت کرد...

شاعر:یحیی نژادسلامتی


تعداد بازديد : 149
شنبه 11 شهریور 1391 ساعت: 0:27
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف