ممنون توام که انتخابم کردی در زمره ی نوکران حسابم کردی صد شکر به دریای محبت آقا گر قطره نگشته ام

ممنون توام که انتخابم کردی در زمره ی نوکران حسابم کردی صد شکر به دریای محبت آقا گر قطره نگشته ام

ممنون توام که انتخابم کردی در زمره ی نوکران حسابم کردی صد شکر به دریای محبت آقا گر قطره نگشته ام

ممنون توام که انتخابم کردی در زمره ی نوکران حسابم کردی صد شکر به دریای محبت آقا گر قطره نگشته ام

ممنون توام که انتخابم کردی در زمره ی نوکران حسابم کردی صد شکر به دریای محبت آقا گر قطره نگشته ام
ممنون توام که انتخابم کردی در زمره ی نوکران حسابم کردی صد شکر به دریای محبت آقا گر قطره نگشته ام
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
ممنون توام که انتخابم کردی در زمره ی نوکران حسابم کردی صد شکر به دریای محبت آقا گر قطره نگشته ام

ممنون توام که انتخابم کردی

در زمره ی نوکران حسابم کردی

صد شکر به دریای محبت آقا

گر قطره نگشته ام حبابم کردی

من زندگی ساده خود می کردم

تو جرعه ی می داده خرابم کردی

با گریه ی بر شما نمک گیر شدم

از داغ غمت ببین که آبم کردی !

انگار که بال جبرئیلم دادی

تا نوکر خود مرا خطابم کردی

من گرد و غبار پا دریت بودم

معراج نشین  آفتابم کردی

من تا ابدالدهر به تو مدیونم

چون گریه کن طفل ربابم کردی

گفتم به تو مشتاق زیارت هستم

شایسته نبودم و جوابم کردی


تعداد بازديد : 159
دوشنبه 06 شهریور 1391 ساعت: 8:37
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف