صل الله عليك يا اباعبدالله به هر كجا نگرم جاي پاي يار من است برو فراق كناري كه او كنار من است

صل الله عليك يا اباعبدالله به هر كجا نگرم جاي پاي يار من است برو فراق كناري كه او كنار من است

صل الله عليك يا اباعبدالله به هر كجا نگرم جاي پاي يار من است برو فراق كناري كه او كنار من است

صل الله عليك يا اباعبدالله به هر كجا نگرم جاي پاي يار من است برو فراق كناري كه او كنار من است

صل الله عليك يا اباعبدالله به هر كجا نگرم جاي پاي يار من است برو فراق كناري كه او كنار من است
صل الله عليك يا اباعبدالله به هر كجا نگرم جاي پاي يار من است برو فراق كناري كه او كنار من است
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
صل الله عليك يا اباعبدالله به هر كجا نگرم جاي پاي يار من است برو فراق كناري كه او كنار من است

   صل الله عليك يا اباعبدالله

به هر كجا نگرم جاي پاي يار من است

برو فراق كناري كه او كنار من است

 

كنار يار اگر داده ام ز دست قرار

قسم به يار كه با يار اين قرار من است

 

شكار سلسله ي اوست مرغ دلم

كه با كمند غزل هر دلي شكار من است

 

گدايي من و مسكين نوازي از چو مني

اگر چه در خور او نيست افتخار من است

 

به هر كه دامن ياري گرفته، مي گويم

رها كنيد،اگر يار هست يار من است

 

تو با مني و فراقت هميشه مي كشدم

كه پيش يارم كوه فراق بار من است

 

گداي اين درم و دولتم تهي دستي است

تمام ثروت من چشم اشكبار من است

(شاعر سازگار)


تعداد بازديد : 327
جمعه 03 شهریور 1391 ساعت: 12:42
نویسنده:
نظرات(1)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
این نظر توسط بيوکافي در تاریخ 1391/10/04 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

بيوکافي

سلام
شاعرش جناب آقاي سازگار هستن
خداحفظشون کنه
جلسه سوم نخل اين شعر موجوده


کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف