دل مردان خدا راست ز نور تو حیات یا قتیل العبرات شده محکم ز من

دل مردان خدا راست ز نور تو حیات یا قتیل العبرات شده محکم ز من

دل مردان خدا راست ز نور تو حیات یا قتیل العبرات شده محکم ز من

دل مردان خدا راست ز نور تو حیات یا قتیل العبرات شده محکم ز من

دل مردان خدا راست ز نور تو حیات یا قتیل العبرات شده محکم ز من
دل مردان خدا راست ز نور تو حیات یا قتیل العبرات شده محکم ز من
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
دل مردان خدا راست ز نور تو حیات یا قتیل العبرات شده محکم ز من

دل مردان خدا راست ز نور تو حیات                                       یا قتیل العبرات

شده محکم ز مناجات تو ارکان صلات                                     یا قتیل العبرات

به ابی انت و امی گل گلزار رسول                                       راحت جان بتول

مرتضی سیرت وصورت حسن وحمزه صفات                           یا قتیل العبرات

ما ز نور تو رسیدیم به سرمنزل عشق                                   ای قرار دل عشق

چون تو مصباح هدی هستی وکشتی نجات                            یا قتیل العبرات

شاعر: عباس خوش عمل کاشانی


تعداد بازديد : 305
دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت: 13:01
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف