فطرس شدم که بال و پرم را شفا دهد یا بر دل شکسته تر من صفا دهد نوکر زیاد دور و برت دست و پا زند ام

فطرس شدم که بال و پرم را شفا دهد یا بر دل شکسته تر من صفا دهد نوکر زیاد دور و برت دست و پا زند ام

فطرس شدم که بال و پرم را شفا دهد یا بر دل شکسته تر من صفا دهد نوکر زیاد دور و برت دست و پا زند ام

فطرس شدم که بال و پرم را شفا دهد یا بر دل شکسته تر من صفا دهد نوکر زیاد دور و برت دست و پا زند ام

فطرس شدم که بال و پرم را شفا دهد یا بر دل شکسته تر من صفا دهد نوکر زیاد دور و برت دست و پا زند ام
فطرس شدم که بال و پرم را شفا دهد یا بر دل شکسته تر من صفا دهد نوکر زیاد دور و برت دست و پا زند ام
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
فطرس شدم که بال و پرم را شفا دهد یا بر دل شکسته تر من صفا دهد نوکر زیاد دور و برت دست و پا زند ام
فطرس شدم که بال و پرم را شفا دهد

یا بر دل شکسته تر من صفا دهد

 

نوکر زیاد دور و برت دست و پا زند

 

اما کم است آنکه سر و دست و پا دهد

 

شاعر : میلاد یعقوبی


تعداد بازديد : 215
دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت: 12:41
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف