سینه زنیم و جز به شما دل نبسته ایم آقای خوب من ، بخدا سخت خسته ایم تا وقت می کنیم حسینیه می روی

سینه زنیم و جز به شما دل نبسته ایم آقای خوب من ، بخدا سخت خسته ایم تا وقت می کنیم حسینیه می روی

سینه زنیم و جز به شما دل نبسته ایم آقای خوب من ، بخدا سخت خسته ایم تا وقت می کنیم حسینیه می روی

سینه زنیم و جز به شما دل نبسته ایم آقای خوب من ، بخدا سخت خسته ایم تا وقت می کنیم حسینیه می روی

سینه زنیم و جز به شما دل نبسته ایم آقای خوب من ، بخدا سخت خسته ایم تا وقت می کنیم حسینیه می روی
سینه زنیم و جز به شما دل نبسته ایم آقای خوب من ، بخدا سخت خسته ایم تا وقت می کنیم حسینیه می روی
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سینه زنیم و جز به شما دل نبسته ایم آقای خوب من ، بخدا سخت خسته ایم تا وقت می کنیم حسینیه می روی

 سینه زنیم و جز به شما دل نبسته ایم

 

 آقای خوب من ، بخدا سخت خسته ایم

 

 تا وقت می کنیم حسینیه می رویم

 

 آنجا درست زیر لوایت نشسته ایم

 

 دارالولایه های بهشتی حریم توست

 

 ما را حرم ببر بخدا دل شکسته ایم

 

 آقا درست بنده ی خوبی نبوده ایم

 

 امّا به جان فاطمه دل بر تو بسته ایم

 

 با پرچم به روی همان گنبد طلا

 

 پیوند خورده ایم و ز دنیا گسسته ایم

 

 گفتم دوباره گویمت ای تکسوار عشق

 

 سینه زنیم و جز به شما دل نبسته ایم

 

شاعر : حمید رمی


تعداد بازديد : 261
دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت: 12:18
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف