نمي از جام ناب ميخواهم خمره خمره شراب ميخواهم بهر گريه براي خون خدا كي زحق من ثواب ميخواهم ؟ بس

نمي از جام ناب ميخواهم خمره خمره شراب ميخواهم بهر گريه براي خون خدا كي زحق من ثواب ميخواهم ؟ بس

نمي از جام ناب ميخواهم خمره خمره شراب ميخواهم بهر گريه براي خون خدا كي زحق من ثواب ميخواهم ؟ بس

نمي از جام ناب ميخواهم خمره خمره شراب ميخواهم بهر گريه براي خون خدا كي زحق من ثواب ميخواهم ؟ بس

نمي از جام ناب ميخواهم خمره خمره شراب ميخواهم بهر گريه براي خون خدا كي زحق من ثواب ميخواهم ؟ بس
نمي از جام ناب ميخواهم خمره خمره شراب ميخواهم بهر گريه براي خون خدا كي زحق من ثواب ميخواهم ؟ بس
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
نمي از جام ناب ميخواهم خمره خمره شراب ميخواهم بهر گريه براي خون خدا كي زحق من ثواب ميخواهم ؟ بس

نمي از جام ناب ميخواهم

خمره خمره شراب ميخواهم

بهر گريه براي خون خدا

كي  زحق من ثواب ميخواهم ؟

بس بود يك سلام و پاسخ او

من ز شاهم جواب ميخواهم

گر شدم رو سيه ز فرط گناه

من حسيني نقاب ميخواهم

ازدياد كرم طمع آورد

جلوه بو تراب ميخواهم

چون ميسر نشد نگاه به او

مه رخش را به خواب ميخواهم

هر كه با او عناد ميورزد

خانه اش را خراب ميخواهم

آنكه غير از وي آرزو بكند

آرزويش سراب ميخواهم

گر كسي بد كند به راه حسين (ع)

مرگ او با شهاب ميخواهم

دل خراب است و آه غم فرياد

در عمارت شتاب ميخواهم

اين كمينه ارادت (اشك) است

من حسيني لعاب ميخواهم

شاعر: عبد الصالح شمس اللهی


تعداد بازديد : 163
دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت: 12:14
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف