با يك نگاه محرم اسرار مي شوم پروانه وار ميثم تمار مي شوم سرمست جرعه هاي توام، حضرت شراب من جاي ك

با يك نگاه محرم اسرار مي شوم پروانه وار ميثم تمار مي شوم سرمست جرعه هاي توام، حضرت شراب من جاي ك

با يك نگاه محرم اسرار مي شوم پروانه وار ميثم تمار مي شوم سرمست جرعه هاي توام، حضرت شراب من جاي ك

با يك نگاه محرم اسرار مي شوم پروانه وار ميثم تمار مي شوم سرمست جرعه هاي توام، حضرت شراب من جاي ك

با يك نگاه محرم اسرار مي شوم پروانه وار ميثم تمار مي شوم سرمست جرعه هاي توام، حضرت شراب من جاي ك
با يك نگاه محرم اسرار مي شوم پروانه وار ميثم تمار مي شوم سرمست جرعه هاي توام، حضرت شراب من جاي ك
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
با يك نگاه محرم اسرار مي شوم پروانه وار ميثم تمار مي شوم سرمست جرعه هاي توام، حضرت شراب من جاي ك

با يك نگاه محرم اسرار مي شوم

 

پروانه وار ميثم تمار مي شوم

 

سرمست جرعه هاي توام، حضرت شراب

 

من جاي كعبه، ميكده هوشيار مي شوم

 

كار از جنون و مستي و ديوانگي گذشت

 

«يك دم علي علي نكنم هار مي شوم»

 

از خواب مرگ گر ز مزارم گذر كني

 

من با صداي پاي تو بيدار مي شوم

 

تنها به اين خوشم كه قدم رنجه مي كنيد

 

هنگام مرگ لايق ديدار مي شوم

 

تو قاتل مني، همه ي شهر شاهد است

 

با حلقه هاي زلف تو بر دار مي شوم

 

غير از غلامي تو به دردي نمي خورم

 

بيرون كني؟ به فاطمه بيكار مي شوم

 

 

 

شاعر: وحید قاسمی


تعداد بازديد : 221
پنجشنبه 26 مرداد 1391 ساعت: 14:07
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف