محمود ژولیده مناجات با خدا کوبندۀ در کیست گنه کارتر از من سربسته بگو کیست گرفتارتر از من با بیم

محمود ژولیده مناجات با خدا کوبندۀ در کیست گنه کارتر از من سربسته بگو کیست گرفتارتر از من با بیم

محمود ژولیده مناجات با خدا کوبندۀ در کیست گنه کارتر از من سربسته بگو کیست گرفتارتر از من با بیم

محمود ژولیده مناجات با خدا کوبندۀ در کیست گنه کارتر از من سربسته بگو کیست گرفتارتر از من با بیم

محمود ژولیده مناجات با خدا کوبندۀ در کیست گنه کارتر از من سربسته بگو کیست گرفتارتر از من با بیم
محمود ژولیده مناجات با خدا کوبندۀ در کیست گنه کارتر از من سربسته بگو کیست گرفتارتر از من با بیم
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
محمود ژولیده مناجات با خدا کوبندۀ در کیست گنه کارتر از من سربسته بگو کیست گرفتارتر از من با بیم

مناجات با خدا

 

کوبندۀ در کیست گنه کارتر از من

سربسته بگو کیست گرفتارتر از من

با بیم و امید آمدم امشب سر سفره

با این که کسی نیست سبکبارتر از من

الحمد، که مهمان توام مثل همیشه

انگار کسی نیست بهادار تر از من

گفتم که مرا نزد خودت مشتری ام کن

گفتی که تو را نیست خردیدارتر از من

گفتم که مرا نیست خطا پوش تر از تو

گفتی به خطا کار، که؟ ستّارتر از من

گفتم که هماره کرمت کرده عطایم

گفتی به کرم کیست سزاوارتر از من

گفتم که طمع کرده، به جود تو منم من

گفتی که نجویید وفا دارتر از من

گفتم که دلم غیر تو دلدار ندارد

گفتی که تو دل باش، که؟ دلدارتر از من   

گفتم نکند غیر تو از جای بلندم

گفتی به زمین خورده چه کس یارتر از من؟

گفتم که لقای تو کجا؟ بی سرو پا را!

گفتی بنما خواهشِ بسیارتر از من

گفتم  ز ازل چون تو گرفتار حسینم

گفتی به حسین نیست گرفتارتر از من


تعداد بازديد : 233
سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت: 1:44
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف