سفری در پیش است سفری در پی گمگشته ی خویش سفری تا به سرا پرده ی دل سفری در غم پنهانی خویش سفری در پیش

سفری در پیش است سفری در پی گمگشته ی خویش سفری تا به سرا پرده ی دل سفری در غم پنهانی خویش سفری در پیش

سفری در پیش است سفری در پی گمگشته ی خویش سفری تا به سرا پرده ی دل سفری در غم پنهانی خویش سفری در پیش

سفری در پیش است سفری در پی گمگشته ی خویش سفری تا به سرا پرده ی دل سفری در غم پنهانی خویش سفری در پیش

سفری در پیش است سفری در پی گمگشته ی خویش سفری تا به سرا پرده ی دل سفری در غم پنهانی خویش سفری در پیش
سفری در پیش است سفری در پی گمگشته ی خویش سفری تا به سرا پرده ی دل سفری در غم پنهانی خویش سفری در پیش
موضوعات
آرشیو
آمار
جستجو
جدید ترین مطالب
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
سفری در پیش است سفری در پی گمگشته ی خویش سفری تا به سرا پرده ی دل سفری در غم پنهانی خویش سفری در پیش

سفری در پیش است
سفری در پی گمگشته ی خویش
سفری تا به سرا پرده ی دل
سفری در غم پنهانی خویش
سفری در پیش است
می روم تا بالا
می روم عرش که ترسیم کنم تقدیری
می روم تا ته شیدایی جان
می روم تا بکشم تصویری
می روم تا نکند رخنه به من

کبر و آز و حسد و تزویری
می روم تا خود عشق
باید انگار کنم تدبیری
می روم باز اگر رانده شدم
غربت اشک کند تاثیری
می روم گر فرجی حاصل شد
شاید اینبار کنم تغییری
سفری در پیش است
میروم تا فردا...

(ص.م)


تعداد بازديد : 141
چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت: 10:36
نویسنده:
نظرات(0)
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مطالب تصادفی
ورود کاربران
عضويت سريع
لینک دوستان

طراح : شیوا موزیک مترجم : قالب گراف